مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمپانی رضوانی شاسی‌بلند می‌سازد!

کمپانی رضوانی یک خودروساز کوچک آمریکایی بوده و قصد دارد که بزودی یک خودروی SUV تولید و عرضه کند. SUV کمپانی رضوانی همانند مدل رودستر این شرکت که در سال 2015 معرفی شده بود؛ توسط طراح پیشین لامبورگینی؛ یعنی Samir Sadikhov طراحی شده است.

rezvani-suv-teaser-front

رضوانی ادعا می‌کند که SUV آنها الهام بخش یک ارتش است؛ اما ارتش مذکور برای غیرنظامیان ساخته شده است! اطلاعات ما درباره خودروی جدید کمپانی رضوانی بسیار کم بوده و ما فقط می‌دانیم که این شاسی‌بلند بزرگ دارای چهار درب و فضای مورد نیاز برای پنج سرنشین است.

rezvani-suv-teaser-side

طراحی و چهره شاسی‌بلند رضوانی مشخص نیست و هنوز نمی‌دانیم که چه سیستمی به عنوان پیشرانه آن در نظر گرفته شده است. رضوانی در حال حاضر با دریافت 1000 دلار اقدام به ثبت سفارش خودروی جدید خود کرده و امیدوار است که تا پایان سال 2017 اولین نمونه از شاسی‌بلند خود را روانه بازار کند.

rezvani-beast-hero

خریداران شاسی‌بلند رضوانی می‌توانند از بین دو سیستم Drivetrain یکی را سفارش دهند؛ ولی هنوز به درستی مشخص نیست که سیستم‌های مذکور از چه نوع هسندو چه قابلیت‌هایی دارند.مدل Beast رضوانی با وجود بدنه منحصر به فرد خود از شاسی Ariel Atom استفاده می‌کند؛ بنابر این احتمال دارد که شاسی‌بلند رضوانی نیز از پلتفرمی مشابه استفاده کرده و نسل جدیدی از خودروهای شاسی‌بلند باشد.

رضوانی  Ariel Atom حدود 159 هزار دلار قیمت داشته و دارای یک پیشرانه سوپرشارژ و توربوشارژ 2.4 لیتری با توان 373 کیووات است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا