مکمل بنزین
تازه‌ها

فیس‌لیفت بی‌ام‌و برای آلپینا D3 معرفی شد

D3 یکی از پر فروش‌ترین ماشین‌های خانواده آلپینا به شمار می‌رود. بعد از فیس‌لیفت جدید سری ۳ که چراغ‌های آن خشن‌تر شده و جلوپنجره نیز طراحی جدیدی به خود گرفته، حالا نوبت به D3 است که این تغییرات در آن اعمال شود که هم مدل سدان و هم مدل تورینگ تحت تاثیر این فیس‌لیفت قرار گرفته‌اند. درضمن تبدیل شدن چراغ‌ها به LED از دیگر تغییراتی است که در این فیس‌لیفت دیده می‌شود. جدا از چیزهایی که بی‌ام‌و انجام داده بود، آلپینا خود سپرهای جلو و عقب را نیز تغییر داده است.

bmw_alpina_d3_biturbo_lci_08

در داخل کابین نیز همان چیزهای قبلی دیده می‌شود و تنها تغییر جنس قطعات که بی‌ام و در فیس‌لیفت سری ۳ در نظر گرفته بود، در مدل جدید آلپینا نیز حضور دارد. از جمله امکاناتی که به طور استاندارد در این ماشین قرار گرفته‌اند، می‌توان از کروز کنترل و سنسورهای پارک یاد کرد.

bmw_alpina_d3_biturbo_lci_15

در زیر کاپوت تغییر خاصی مشاهده نمی‌شود و همان موتور سه لیتری دو توربوشارژ دیزلی، وظیفه تولید ۳۴۵ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتون‌متر را در دور موتور ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰rpm دارد. گیربکس نیز همان مدل تیون شده ZF هشت سرعته باقی مانده است. هردوی این ماشین‌ها قادر هستند که ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۴.۶ ثانیه طی کنند.

bmw_alpina_d3_biturbo_lci_02

معرفی کامل این دو ماشین در نمایشگاه فرانکفورت صورت خواهد گرفت؛ هرچند مشتریان می‌توانند همین حالا نیز مدل سدان را با ۴۶۹۵۰ پوند و مدل تورینگ را با پرداخت ۳۰۰۰ پوند بیش‌تر، پیش‌خرید کنند.

منبع: autocar

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا