مکمل بنزین
تماشاخانه

مطمئن‌ترین خودروهای دنیا را بشناسید (ویدئوی اختصاصی)

یکی از مهمترین فاکتورهای خرید خودرو در تمامی کشورها میزان اعتماد به خودروهای تولیدی است. در واقع اطمینان از محصولی که خریده می‌شود در کنار سایر آپشن ها می‌تواند یک خودروی خوب را معنا کند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه مثالی بزنیم، این می‌شود که شما فرض کنید خودرویی از خودروسازهای وطنی خریده داری می‌نمایید و وقتی در راه منزل هستید، متوجه می‌شوید که گیربکس به کار رفته بر روی این خودرو دنده عقب ندارد! درست است که این اتفاق شاید بین چند هزار تولید یکبار باشد، اما خب همین موضوع بزرگ و ایراد عظیم می‌تواند به شهرت و اعتبار آن خودروساز ضربه زده و میزان اعتماد مردم به خودروهایش را تا آخرین حد ممکن پایین بیاورد. (این مثال کاملا واقعیت داشت)

اما این مشکلات در سطوح دیگری بین خودروسازان مطرح دنیا نیز وجود دارد، به همین دلیل هر ساله لیستی از قابل اعتمادترین خودروها تولیدی در جهان با همکاری موسسات نظر سنجی و … منتشر می‌شود. اگر دوست دارید با مطمئن ترین خودروهای تولید شده در دنیا بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک چرخان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این موضوع را دنبال کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا