Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با ۱۹ میلیون تومان سوار رنو سیمبل مدل ۲۰۱۷ شوید!

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران بخشنامه فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل مدل ۲۰۱۷ را هفته قبل منتشر کرد.

قیمت اتومبیل رنو سیمبل مدل ۲۰۱۷ معادل ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است که متقاضیان خرید نقدی این خودرو می‌توانند با گرفتن تخفیف ۳ و نیم میلیون تومانی این خودرو را خریداری کنند و فوری خودرویشان را تحویل بگیرند. یکی دیگر از گزینه‌های خرید نقدی پرداخت در دو مرحله شامل ۴۵ میلیون تومان در زمان ثبت نام و ۳۱ میلیون تومان یک ماه بعد در زمان گرفتن خودرو است.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر این شرکت شرایط ویژه‌ای دو گزینه‌ای برای خرید اقساطی فراهم کرده؛ در گزینه اول مشتریان باید در زمان ثبت نام ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند و مابقی وجه را ۱۲ ماهه بدون کارمزد، ۲۴ ماهه با سود ۱۸ درصد یا ۳۰ ماهه با سود ۲۱ درصد را بپردازند و خودرویشان را فوری یا ۳۰ روز بعد از ثبت نام دریافت کنند. در گزینه منعطف دوم، مشتریان در هنگام ثبت نام ۱۹ میلیون تومان و به همراه آن یک فقره چک ۲۵ روزه به مبلغ ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را پرداخت می‌کنند و مابقی وجه را همانند گزینه اول انتخاب کرده و پرداخت خواهند کرد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نگین خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

3 دیدگاه
  1. farid می گوید

    با این موتور و کابین و امکانات سیمبل حتی همین چند وقت پیش که زیر ۷۵ بود هم توجیه نداشت چه برسه به الان! تو ابن رنج سراتوی سایپا با همه عیب و ایراداتش خیلی بهتره!

  2. ناشناس می گوید

    سلام تمام مشخصات فنی سیمبل همان تندر اتومات است . فقط یک مقدار ظاهر بهتره . که آن هم ۳۰ ملیون گرانتر نمی ارزد…واقعا متاسفم ……

  3. بهرامی می گوید

    ۲۰ درصدد متوسط کشورهای هم رده خودمان حقوق میگیریم ، خودرو را حداقل دو برابر قیمت جهانی باید بخریم . واقعا” دست دولت ، وزارت صنایع و فرغون سازان داخلی درد نگنه . فقط مونده شب تو خونمون جیبمون را هم بزنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.