مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

بهترین شاسی بلندهای 7 نفره در دنیا!

شاسی بلندها دنیای خودشان را دارند و به همین دلیل علاقه‌مندان زیادی هستند که سواری آن را به هیچ چیزی ترجیح نمی‌دهند. برخی از این مدل‌ها با داشتن 7 صندلی برای 7 نفر، یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های تولید شده توسط کمپانی‌های خودرو سازی هستند. با ما باشید تا با چند نمونه از بهترین SUVهای 7 نفره در دنیا آشنا شویم.

AUDI Q7 2015

شروع قیمت: 49.225 دلار

این خودروی زیبا از کمپانی آئودی را می‌توان بهترین شاسی بلند 7 نفره دنیا دانست. این ماشین با داشتن فضایی عالی برای نشستن راحت یک خانواده در کنار هم در قیاس با محصولات گران قیمت و لوکس هم رده خود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های Off-Road نیز باشد. آئودی این خودرو را با سه قدرت متفاوت برای مشتریان خود عرضه می‌کند. مدل پایه با یک موتور 3.0 لیتری V6 با توان 280 اسب بخار، مدل متوسط که می‌تواند تا 53 اسب بخار قدرت بیش از مدل پایه قدرت تولید کرده و نهایتا پیشرانه 3.0 لیتری V-6 توربو دیزل. هر سه مدل از سیستم Quattro AWD بهره برده و مشتریان می‌توانند برحسب انتخاب خود نوع آن را تغییر داده و به دلخواهشان سفارش دهند.

Audi-Q7-e-tron

مصرف سوخت Q7 کمی بالاتر از حد متوسط برای یک SUV است. مصرف سوخت این خودرو حدود 16.6 لیتر در هر صد کیلومتر برای محیط‌های درون شهری و 11.3 لیتر در هر صد کیلومتر برای فضای خارج شهر و بزرگراهی است! همچنین موتور این خودرو کمک می‌کند تا سرعت 0 تا صد کیلومتر در عرض 8.9 ثانیه طی شود. حداکثر سرعت ثبت شده با Q7 حدود 202 کیلومتر بر ساعت است.

Infiniti QX80 2015

شروع قیمت: 64.245 دلار

این SUV زیبا از کمپانی اینفینیتی نیز یکی از بهترین شاسی بلندهای 7 نفره در دنیاست. این کمپانی نسخه جدید محصولش را امسال با بهبود در ویژگی‌ها، استایل و افزودن قابلیت‌های جدید وارد بازار کرده است. مشتریان مدل جدید این خودرو را می‌توانند برحسب نیاز با سیستم FWD یا AWD سفارش داده و تحویل بگیرند. موتور پیش فرض QX80 یک نمونه 5.6 لیتری V-8 با قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 413 پوند فوت گشتاور است. این موتور می‌تواند تا 8500 پوند نیز وسیله‌ای را بکسل نماید. سری اولیه این خودرو با نام QX56 عرضه شد که دارای شتابی بالاتر از حد متوسط بود. این خودرو که با یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک عرضه شده است، می‌تواند بنا به درخواست مشتری به حالت دستی نیز تغییر یابد.

INFINITI-QX80-2015-QX56-

رکورد صفر تا صد این SUV غول پیکر تنها 6.5 ثانیه است. مصرف سوخت QX80 در شهر حدود 20.2 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و در فضای بزرگراهی و خارج از شهر نیز حدود 14.1 لیتر در هر صد کیلومتر است. حداکثر سرعت این شاسی بلند کمپانی اینفینیتی حدود 214 کیلومتر بر ساعت است.

Mercedes-Benz GL 2015

شروع قیمت: 65.475 دلار

کمپانی مرسدس بنز همیشه سعی کرده تا محصولاتش جز بهترین‌های بازار باشد. خب طبیعتا موفقیت این کمپانی نیز این موضوع را ثابت می‌کند. GL کمپانی بنز هم اکنون یکی از لوکس‌ترین و بهترین SUV های 7 نفره بازار است. یکی از بزرگ‌ترین SUVهایی که تاکنون توسط این کمپانی آلمانی طراحی و روانه بازار شده است که دارای سه ردیف صندلی بوده و از بالاترین فناوری‌های الکترونیکی و کیفیت ساخت در کابین داخلی بهره می‌برد. مرسدس بنز این محصولش را با چند مدل مختلف موتور روانه بازارهای جهانی ساخته است. این پیشرانه‌ها شامل یک نمونه 3.0 لیتری V6 با سیستم توربوی دو گانه همراه با توان 362 اسب بخار (مدل پایه و استاندارد)، یک مدل 4.8 لیتری V8 همراه با سیستم توربوی دو گانه با توان تولید 429 اسب بخار قدرت و نهایت یک نمونه 3.0 لیتری V6 توربو دیزل با توان تولید 240 اسب بخار قدرت.

Cars-German-Suv-Mercedes-benz-Mercedes-benz-Gl-class-Fresh-New-Hd

مصرف سوخت این شاسی بلند لوکس در محیط‌های شهری حدود 16.6 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و این میزان برای فضای برون شهری و جاده‌ای 13.5 لیتر است. صفر تا صد GL در حدود 5.9 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 209 کیلومتر بر ساعت است.

Land Rover LR4 2015

شروع قیمت: 51.395 دلار

SUV جدید کمپانی Landrover نیز توانسته است به راحتی در لیست بهترین و لوکس‌ترین شاسی بلندهای 7 نفره ما قرار گیرد. این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به Off-road است و می‌تواند با سیستم استاندارد FWD در کنار فناوری‌های انتقال قدرت خاص کمپانی Landrover تجربه جدیدی را برای آن‌ها رقم بزند. موتور پایه و استاندارد این محصول یک نمونه 3.0 لیتری V-6 با توان 340 اسب بخار است که همراه با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک که هم برای جاده و هم برای آفرود مناسب است، عرضه می‌شود.

2016-Land-Rover-LR4-Design-Engine-And-Price

مصرف سوخت LR4 کمتر از میانگین محصولات هم رده است. این خودرو در فضای شهری مصرفی برابر 18.8 لیتر در هر صد کیلومتر داشته و این میزان برای جاده برابر 14.9 لیتر است. صفر تا صد LR4 برابر 6.7 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 198 کیلومتر در ساعت است.

Hyundai Santafe 2015

شروع قیمت: 31.295 دلار

خب، سانتافه معروف هیوندای را همه می‌شناسیم! محصولی که با ورودش به ایران طرفداران زیادی کسب کرد. مدل سال یا 2015 این SUV غول پیکر هم اکنون یکی از بهترین خودروهای 7 نفره بازارهای جهانی است. کمپانی هیوندای این مدل را به خوبی آپدیت کرده و با بهره گیری از یک موتور 3.3 لیتری V-6 قدرتمند با توان 290 اسب بخار، همراه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک که هر دو سیستم AWD و FWD را به صورت آپشن به مشتریان ارائه می‌دهد، یکی از گزینه‌های روز بازار به شمار می‌آید.

2015-Hyundai-Santa-Fe-Black-Wallpaper

همچنین به همراه این خودرو پکیج مخصوص جهت بکسل وسیله تا 5000 پوند نیز توسط هیوندای عرضه می‌شود. مصرف سوخت این خودرو در محیط‌های شهری 15.7 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و این میزان در فضای جاده به 11.8 لیتر می‌رسد که در نوع خود بسیار عالی است.

سرعت صفر تا صد کیلومتر سانتافه 2015 در حدود 7.1 ثانیه بوده و حداکثر سرعت این SUV خوش قیافه 205 کیلومتر در ساعت است!

Ford FLEX 2015

شروع قیمت: 29.995 دلار

یکی از مناسب‌ترین SUVهای 7 نفره به کمپانی فورد تعلق دارد. طراحی این خودرو نسبت به محصولات هم رده‌اش کاملا تفاوت دارد و می‌توان آن را شبیه به یک جعبه دانست؛ فضای این خودرو در نوع خود بسیار زیاد و قابل توجه است. Flex توانسته امتیازاتی بالاتر از حد متوسط خود از منتقدین دریافت کند و همین باعث شده است تا در لیست بهترین‌های ما حضور داشته باشد. موتور پایه فلکس یک نمونه 3.5 لیتری V-6 با توان تولید 287 اسب بخار قدرت و 254 پوند فوت گشتاور است. همچنین مشتریان می‌توانند در صورت نیاز این موتور را به سیستم توربو شارژ V-6 که می‌تواند تا 265 اسب بخار قدرت تولید کند، آپگرید نمایند.

2015-Ford-Flex-Changes

مصرف سوخت این خودرو نیز بسیار اقتصادی است. مصرف شهری Flex حدود 15.7 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و این عدد برای فضای برون شهری و جاده‌ای برابر 11.3 لیتر است.

Toyota Highlander 2015

شروع قیمت: 30.665 دلار

کمپانی تویوتا در تولید محصولات غول پیکر، شاسی بلند و SUV از قدیمی‌ها محسوب می‌شود. HighLander یکی از SUVهای 7 نفره و مناسب دنیا است. این خودرو با بهره‌گیری مناسب از فضای داخل و چیدمان مناسب صندلی‌ها و توانایی جابه‌جایی آن‌ها، توانسته است یکی از بزرگ‌ترین فضاهای موجود را در اختیار مشتریان قرار دهد. موتور پایه این محصول یک نمونه 2.7 لیتری V-4 است که می‌تواند 185 اسب بخار قدرت تولید کند؛ اما بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهد تا موتور پایه را با یک نمونه 3.5 لیتری V-6 با قدرت 270 اسب بخار تعویض نمایند. مصرف سوخت این خودرو با تعویض این موتور کمی بیشتر می‌شود.

Toyota-Highlander-2015-Limited-Edition

تویوتا این SUV را با یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به فروش رسانده و به مشتریان اجازه می‌دهد در صورت نیاز از سیستم AWD نیز بهره‌مند شوند. HighLander می‌تواند سرعت صفر تا صد کیلومتر را در عرض 7.6 ثانیه طی کرده و حداکثر سرعت خود را به 185 کیلومتر بر ساعت برساند!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا