مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

پنج خودرو که هنگام پیری خواهان آنان هستیم!

همه ما نیازمند خودرویی راحت برای استخوان‌های پیر خود هستیم. بیایید با این حقیقت مواجه شویم که روزی پیر خواهیم شد و منظور از پیر این است که دیگر نمی‌توانیم سوار خودروهای اسپورت کوچک خود شویم. کمر و استخوان‌های ما درد خواهند گرفت و ما را وادار خواهند کرد که خودرویی راحت بخریم. به عنوان کسانی که عاشق خودرو هستیم، خودروهای کسل کننده نیز از انتخاب‌های ما خارج هستند. پس چه خودروهایی مناسب ما خواهند بود؟ در ادامه با پنج مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم:

۱- رولز رویس فانتوم: هدف ما این است که دوران بازنشستگی خود را در نهایت راحتی به سر ببریم و اگر مشکل مالی نداشته باشیم، هیچ خودرویی راحت‌تر از رولز رویس فانتوم نیست. فانتوم فعلی قرار است جایگزین پیدا کند و بی صبرانه منتظریم تا مدل جدید آن را ببینیم. نکته مثبت راجع به فانتوم این است که زمانی که شما وارد خودرو می‌شوید، دیگر نیازی نیست نگران خارج شدن از آن باشید؛ زیرا بخاطر پوشش چرم عالی داخل و همینطور لوکس بودن بریتانیایی آن، دیگر مایل نیستید که از فانتوم خارج شوید. فانتوم برای افراد مسن انتخابی بسیار مناسب است. البته اگر توان مالی خرید آن را دارید.

2016_rolls-royce_phantom_sedan_base_fq_oem_2_1280

۲- بنتلی بنتایگا: همه می‌گویند: داخل یک رولز رویس بشین اما با آن رانندگی نکن، داخل بنتلی بشین و با آن رانندگی کن. ما این جمله را سرلوحه کار خود قرار دادیم و بنتلی بنتایگا را در این لیست قرار دادیم. شرکت‌های خودروسازی در حال سرمایه‌گذاری در بخش خودروهای شاسی بلند هستند و کاملا هم حق دارند. افراد مسن خودروهای شاسی بلند را دوست دارند زیرا سوار و پیاده شدن از آن‌ها راحت است. بنتایگا مجهز به سیستم تنظیم ارتفاع رانندگی است و راحت‌ترین ارتفاع را برای شما انتخاب می‌کند. این خودرو شاسی بلند بسیار راحت است به همین دلیل برای رانندگی طولانی مدت در دوران بازنشستگی نیز بسیار مناسب است.

2017 Bentley Bentayga

۳- لکسوس: از زمانی که این برند در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد، تمرکز آن مشتری‌های مسن‌تر بود. اخیرا لکسوس با عرضه خودروهایی نظیر RC-F، سعی کرده تا این تصویر را از بین ببرد اما این که مشتری‌های شما افراد مسن باشند، اصلا چیز بدی نیست. ما عاشق رانندگی با LC500 هستیم اما LS500 که بزرگتر است، برای افراد مسن مناسب‌تر است. LS همواره از رقیب‌های آلمانی خود راحت‌تر بوده و بسیار ارزان‌تر نیز هست. ما معتقد هستیم که LS جدید بسیار برای راننده‌های مسن مناسب است و دلیل حرف ما هم، سیستم‌های امنیتی پیشرفته به کار رفته در این خودروست که راننده را در امان نگه می‌دارد.

2018-Lexus-LS-500-front-three-quarter-02

۴- کادیلاک: ما در نظر داشتیم که یک خودرو خشن نیز در این لیست قرار دهیم و به این منظور، کادیلاک را انتخاب کردیم. کادیلاک نیز همانند لکسوس، مشتری‌های مسن را هدف قرار داده است. کادیلاک تلاش کرد تا با عرضه CTS-V با موتور کوروت، دید مردم را نسبت به این برند عوض کند. واضح است که افراد مسن نیز علاقه‌مند هستند تا یک کوروت را برانند اما اگر نتوانند خشک بودن آن را تحمل کنند، چه باید کرد؟ خوشبختانه کادیلاک موتور کوروت Z06 را در CTS به‌کار برده تا یک کوروت چهار‌در بسازد که افراد مسن نیز بتوانند با آن رانندگی کنند.

2017-Cadillac-CTS-V-front-three-quarters-in-motion-1

۵- ولوو: هدف ما این بود که این لیست را کمی معقولانه تهیه کنیم و چه خودرویی معقولانه‌تر از خودروهای سوئدی! ولوو XC90 شاسی بلند بسیار زیبایی است که همه علاقه‌مند رانندگی با آن هستند. جدا از ظاهر فوق‌العاده و قدرت بسیار آن، یکی از ویژگی‌های عالی XC90 امنیت آن است. ولوو قول خودرویی را داده است که امکان مردن در آن وجود ندارد و این خودرو قرار است تا سال ۲۰۲۰ عرضه شود. واضح است که خودرو ذکر شده بسیار برای راننده‌های مسن مناسب است.

slider-xc90-2

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوست عزیز و گرامی فکرکنم یه اشتباه شده
    درزمان پیری باید بگردیم ببینیم چه ماشینی از جمله پراید و سمند و…اونم کارکرده پیداکنیم بریم مسافرکشی تا چاله و چوله زندگیمون رو پرکنیم تواین مملکت
    شماهم انگار خبرنداری کجا زندگی میکنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا