مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

۱۰ ابرخودروی محبوب بازیکنان لیگ فوتبال انگلیس

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید 10 خودرو برتر خریداری شده توسط بازیکنان لیگ برتر انگلیس کدام‌ها هستند. پس نظر شما را به لیستی جلب می‌کنم که توسط یکی از اسپانسرهای برجسته لیگ جزیره فاش شده است و  10 خودروی محبوب بازیکنان این لیگ طی 2 سال گذشته را در بر می‌گیرد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

10 ابر خودرو محبوب بازیکنان لیگ فوتبال انگلستان

تعجب برانگیزتر بخش این لیست، صدرنشینی رنجرور ایووکی است که قیمت آن از سی هزار و هفتصد و شصت یورو آغاز می‌شود و هم اکنون نیز خودرویی رایج در داخل مرزهای بریتانیای کبیر به حساب می‌آید. این خودرو که در ایالات متحده چیزی حدود 42 هزار دلار قیمت دارد، چندان در شان بازیکنانی با دستمزد چند میلیون دلار در سال نیست و آنها می‌توانند با درآمد سرشار خود، هر خودرویی را خریداری نمایند که ظاهرا نیز این‌چنین است و گویا رنجرور ایووک، حکم یک خودروی به اصطلاح زیرپایی را برای آنها دارد؛ چراکه در ادامه لیست با خودروهایی چون لامبورگینی اونتادور، بنتلی کانتیننتال GT و فراری F12 مواجه می‌شویم.

10 ابر خودرو محبوب بازیکنان لیگ فوتبال انگلستان

 

در این زمینه و مطابق به تبع خودروهای عجیب و غریبِ مشهور،کمپانی جیپ و مرسدس بنز نیز مدلهای کوپه GLE و جیپ رانگلر Kahn را ارائه داده اند که چشم هر بینندهای را خیره می‌کند و اغواگر هر فرد متمولی همچون یک بازکن فوتبال است. مدیر عامل شرکت مرکزی JBR، دارن سیلگ، اخیرا در بیانیه اخیر این کمپانی چنین اطهار داشته است:

“بازیکنان پرقدرت لیگ برتر ما دارای درامدهای فوق‌العاده بالایی هستند و تقریبا هر هفته حقوقی شش رقمی را به دست می‌آورند. لذا می‌توانند به راحتی و بدون احتساب مالیات، بسیاری از خودروهای موجود در این لیست را خریداری کنند. اما آنها هم به مانند یک راننده معمولی، در امور مالی اگاهانه رفتار می‌کنند و در خریدها و پرداخت وجه، زرنگ و دانا هستند. در واقع بازیکنان فوتبال توقع دارند که هزینه‌های ماهانه وام تا حد ممکن کاهش یابد تا بتوانند در امور مالی خود انعطاف بیشتری داشته باشند. ان‌ها ترجیح می‌دهند مبالغ هنگفتی را برای سرمایه گذاری‌هایی نظیر سرمایه گذاری بر روی املاک مصرف کنند اما تمایلی ندارند تا اینکه مبلغ زیادی از بودجه خود را به صورت یکجا خرج کنند. ضمن اینکه معاملات مالی آن‌ها حدودا 2 تا 4 سال طول می‌کشد که آزادی عمل بیشتری را برای آنها به ارمغان می‌آورد.”

هرچند این بازیکنان ممکن است در مورد نحوه خرج کردن پولشان بسیار باهوش باشند اما همین بازیکنان واقعا زرنگ و باهوش تصمیم دارند که به استفاده از فرم‌های درخواست JBR Capital خاتمه دهند. ولی تا به امروز خودروهایی را نیز دریافت نموده‌اند که 10 مورد محبوب آنها به شهر زیرند:

  1. رنجرور ایووک
  2. لامبورگینی اونتادور
  3. مرسدس بنز کوپه Onyx G6 GLE
  4. بنتلی کانتیننتال GT
  5. فراری برلیانت F12
  6. لامبورگینی هوراکان
  7. جیپ رانگلر Kahn Sahara
  8. پورشه 911 GTS
  9. بنتلی بنتایگا
  10. مک لارن اسپایدر 675LT

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا