مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی از نسل 2019 لکسوس ES

لکسوس ES از سیر تکاملی خودروهای جدید بازمانده است! این سدان بین مدلهای GS و LS کمپانی لکسوس قرار دارد و از سال 1989 تاکنون؛ شانزده نسل از آن به بازار عرضه شده است. آخرین نسل لکسوس ES در سال 2015 عرضه شده و اکنون کمپانی لکسوس می‌خواهد که در نسل 2019 آن همه چیز را تغییر دهد. تصاویر جاسوسی منتشر شده به ما می‌گویند که این خودرو رقیبی سرسخت برای رقبای جهانی خود خواهد بود.

تصاویری که می‌بینید دومین سری از تصاویر جاسوسی منتشر شده از لکسوس ES بوده و ما هنوز نمی‌توانیم جزئیات طراحی بدنه و محیط داخلی آن را مشاهده کنیم؛ که همین موضوع یعنی تغییر و تحولی اساسی در شکل و ساختار اصلی لکسوس ES به وجود آمده است. به طور رسمی قرار است که مدل ES جانشینی برای GS باشد و به همین منظور بدنه آن نسبت به مدل‌های گذشته اسپرت‌تر شده؛ اما این تغییر در برابر رقبایی همچون مرسدس‌بنز E-Class و آئودی A6 بسیار ناچیز و ضعیف است.

لکسوس برای ساخت ES از معماری جدید و جهانی کمپانی تویوتا به نام TNGA یا همان پلتفرم مدل Prius استفاده کرده است؛ اما این مدل احتمالا از یک پیشرانه هیبریدی V6 استفاده خواهد کرد. نسخه فعلی لکسوس ES از یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 با قدرت 268 اسب‌بخار و گشتاوری 336 نیوتن‌متری استفاده می‌کند. لکسوس ES در مدل استاندارد تک دیفرانسیل است؛ اما به احتمال قوی نسخه 2019 آن در حالت استاندارد دو دیفرانسل خواهد بود.

هیچکس از زمان دقیق رونمایی این خودرو اطلاعی ندارد؛ اما براساس برخی گزارش‌ها احتمالا برای نخستین بار در نمایشگاه سال آینده نیویورک از لکسوس ES جدید رونمایی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا