مکمل بنزین
شرایط فروش

قیمت و شرایط فروش بسترن B30 مشخص شد!

گروه بهمن موتور در نمایشگاه خودرو مشهد، مدلی جدید از خانواده بسترن را رونمایی کرد. بسترن B30 خودروی چینی سدان جدید این گروه تولیدی در کشور است. گروه خودروهای بسترن از برند فاو براساس پلتفرم‌های فولکس‌واگن ساخته می‌شوند. قیمت این خودرو در بازار ۵۸ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان خرید بسترن B30 می‌توانند در زمان ثبت نام ۲۰ میلیون به عنوان پیش پرداخت بپردازند و خودرویشان را در پاییز سال جاری تحویل بگیرند. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۱۸ و ۱۶ درصد اعلام شده و مابقی وجه در زمان صدور دعوتنامه می‌بایست پرداخت شود. خودروی سدان بسترن B30 مجهز به پیشرانه چهار سیلندر با گنجایش ۱.۶ لیتر و قدرت ۱۰۷ اسب بخار است که متصل به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک شده است.

از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری، دو کیسه‌ هوا برای سرنشینان جلو، دوربین و سنسور عقب، نمایشگر داخل کابین، سیستم تهویه برقی و سیستم صوتی با ۶ بلندگو اشاره کرد. متقاضیان خرید این خودرو جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت بهمن موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

به سوپر گروه بسترن B30 ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا