مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جدیدی از نسخه 2018 بی‌ام‌و X2

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه 2018 بی‌ام‌و X2 منتشر شده که البته بر روی آن پوششی وجود دارد. در این تصاویر می‌توان خودرو موردنظر را در پوششی شبیه به لباس‌های ارتشی مشاهده نمود. تصاویر موجود، بهترین نمونه فیزیکی تولیدی براساس رندرهایی بوده که ماه پیش منتشر شدند.

خودرو موجود در این تصاویر شباهت زیادی به رندرهای منتشر شده دارد. برای طراحی این خودرو از طراحی جلوی X1 و طراحی عقب سری 1 بهره گرفته شده و در حالت کلی می‌توان طراحی آن را همانند نسخه مفهومی معرفی شده در نمایشگاه پاریس سال گذشته دانست.

بی‌ام‌و X2

شخص منتشر کننده این تصاویر، هیچ گونه اطلاعات فنی آن را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است، هرچند ما حدس می‌زنیم که این مدل وجه اشتراک زیادی با بی‌ام‌و X1 داشته باشد. به احتمال زیاد موتور مورد استفاده در این خودرو، مشابه نمونه‌های قرار گرفته در X1 باشد، بنابراین باید شاهد استفاده از موتورهای 3 و 4 سیلندر بنزینی توربوشارژر و دیزلی باشیم. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود که X2 در نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک عرضه شود.

بی‌ام‌و X2

براساس پیش‌بینی‌ها، تولید بی‌ام‌و X2 همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورت در ماه سپتامبر آغاز می‌شود. بخش استرالیایی این شرکت خودروسازی اعلام نموده که این مدل در نیمه اول سال 2018 در این کشور قابل خریداری خواهد بود. این خودرو مکملی برای X1 خواهد بود، نقشی که X4 و X6 به ترتیب برای X3 و X5 ایفا می‌کنند.

بی‌ام‌و X2

خودروهای کراس اوور برای بی‌ام‌و در کشور استرالیا بسیار مهم بوده چراکه نیمی از فروش خودروهای این شرکت در سال گذشته در استرالیا را خودروهای سری X تشکیل دادند که در میان آن‌ها، X5 بیشترین میزان فروش را تجربه کرده است. فروش خودروهای این کلاس در استرالیا در سال 2016، رشد 45 درصدی را تجربه کرده بود.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا