مکمل بنزین
گوناگونخبر

نامگذاری MPV جدید میتسوبیشی تحت عنوان ایکسپندر

کمپانی میتسوبیشی، اطلاعات جدیدی را در مورد خودروی چند منظوره جدید خود منتشر کرده‌است که خبر از جایگزینی مدل ایکسپندر (xpander) با مدل اکسپندر (expander) می‌دهد. لکن این خودرو، در پاییز امسال برای فروش در اندونزی به بازار عرضه خواهد شد و این درحالیست که باید تا عرضه جهانی آن تا اوایل سال بعد صبر کنیم.

درحال حاضر این خودرو در نمایشگاه بین المللی خودروی اندونزی در جاکارتا در دسترس عموم قرار گرفته و می‌توان مشاهده کرد که ایده‌های طراحی ام پی وی‌های مرسوم تا چه حد با ایده‌های خلاقانه جدید در این کراس اوور جدید تلفیق شده است. سازنده ژاپنی این کراس اوور، وجود ویژگی‌هایی نظیر استحکام، فضای داخلی کافی، خاص بودن و راحتی، استایل و عملکرد مناسب و همچنین رانندگی راحت و اسان با این خودروی شیک اما بزرگ را به مشتریان خود وعده داده است. بنابرگفته سازنده این خودرو، ایکسپندر، یک خودروی هفت صندلی با بزرگترین فضای کابین در بخش تولیدی خود است که فضای ازاد زیادی را در بالای سر و همچنین در زیر پاها برای همه مسافرین ارائه می‌کند.

نامگذاری MPV جدید میتسوبیشی تحت عنوان اییکسپندر

کمپانی میتسوبیشی ادعا می‌کند که سطح اسایش و راحتی در این خودرو، به سبب سروصدای اندک و شیشه جلوی بسیار بزرگ دارای چشم‌انداز گسترده و ساخته شده از متریال ضخیم باکیفیت و عایق صدای پوشیده شده با لایه جاذب صدا، بسیار بالا است. علاوه بر این، مطمئناً  سرنشینان این خودرو از فضایی کافی برای وسایل خود برخوردار خواهند بود؛ چراکه در مجموع 16نگهدارنده بطری در لبه‌های درب‌ها و در کنسول مرکزی بین دو صندلی قرار دارد. این خودرو دارای یک موتور 1.5 لیتری بنزینی است که توان 105 اسب بخار یعنی 77 کیلووات را تولید می‌کند و به یک گیربکس دستی 4 سرعته یا گیربکس اتوماتیک 5 سرعته مجهز است. با این حال هنوز میتسوبیشی هیچ حرفی از عملکرد درست و قابل اعتماد این خودرو در تپه‌های شیبدار نزده است که تا حدودی شبهه انگیر به نظر می‌رسد.

نامگذاری MPV جدید میتسوبیشی تحت عنوان اییکسپندر

کمپانی ژاپنی میتسوبیشی در نظر دارد رقم فروش سالانه این ایکسپندر جدید را که در کارخانه جدید این کمپانی در شهرستان وست جاوای استان بکاسی کشور اندونزی تولید می‌شود، به 80 هزار در سال برساند. انچه شایان ذکر است که این ایکسپندر برای گسترش حضور مدل MMC در میان SUV ها و بازار خودروهای سبک اندونزی و فراتر از ان در میان MPVهای سراسر منطقه و مناطق اسیایی تولید شده است. و سخنان  اسامو موساکو، مدیر اجرایی کارخانجات میتسوبیشی، در نخستین نمایشگاه خودروی جاکارتا گواهی بر این مدعاست: “هدف ما این است که با ارتقا و بهبود زندگی مشتریان خود، در خط مقدم رشد جهانی قرار بگیریم.”

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا