مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جدید از مگان RS!

شرکت رنو تصمیم گرفته است که تا ماه آینده نسل جدید مگان RS را به طور رسمی و کامل در فرانکفورت آلمان معرفی کرده و به نمایش بگذارد. برای فهمیدن ریزترین جزییات این اتومبیل باید تا یک ماه صبر کرد اما درحال حاضر می‌توان با نگاهی به تصاویر منتشر شده کمی در مورد آن صحبت کرد.

با دیدن این عکس‌ها می‌توان برای اولین بار موتور دولیتری توربوشارژ گازولینی این خودرو را مشاهده کرد اما هنوز مشخص نیست که این موتور چه قدرتی را ارائه خواهد کرد. طبق گزارش‌هایی که در گذشته از این ماشین به دست خبرگزاری‌ها رسیده بود؛ این موتور قدرتی نزدیک به 300 اسب بخاری خواهد داشت و از گیربکس دوگانه اتوماتیک و دستی بهره خواهد برد.

توانایی‌های چرخشی مگان RS با استفاده از چرخ‌عقب‌های سفارشی شده اتومبیل‌های رده بالا پیشرفت خواهد کرد و علاوه بر این، سیستم تعلیق اسپورت، دیفرانسیل با لغزش محدود و به طور کلی بهبود‌ آیرودینامیکی چیز‌هایی هستند که شاهد پیشرفت آن‌ها در این اتومبیل خواهیم بود.

در این تصاویر اتاق مگان RS نیز قابل مشاهده است. صندلی‌های اسپورت که بر بالای آن‌ها عبارت “R.S” ثبت شده است و رد دوخت‌های قرمز رنگ در آن به چشم می‌خورد. ردپای رنگ قرمز را بر روی کمربند‌های ایمنی، فرمان، دنده و به احتمال زیاد قسمت‌های دیگر اتاق ماشین می‌توان دید. به نظر می‌رسد این اتومبیل اسپورت نسبت به مدل معمولی‌اش از قابلیت‌های هیجان انگیز‌تری برخورددار باشد که برای اطلاع یافتن از آن‌ها باید تا ماه آینده صبر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا