Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

چری در نمایشگاه فرانکفورت یک شاسی‌بلند جدید معرفی می‌کند!

برند چینی چری برای اولین بار خودروی جدیدی برای بازار اروپا تهیه کرده که آن را در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ به نمایش درخواهد آورد. قرار است شاسی‌بلند کامپکتی که هنوز به مرحله تولید نرسیده در این نمایشگاه در دید عمومی اروپاییان قرار گیرد تا بازخوردها دیده شود. جالب است که بدانیم این خودرو با برند چری به فروش نخواهد رسید!

این کارخانه چینی به دنبال نام جدیدی برای قاره اروپاست و در حال حاضر بخش طراحی و بازاریابی و مارکتینگ چری ارزیابی برنامه‌ها و پروژه‌های جدید برای بازار خودروهای اروپایی را انجام می‌دهد. به غیر از کشورهای اروپایی، چری به دنبال همکاری با ارگان‌های محلی انگلستان برای ورود محصولاتش به این کشور جزیره‌ای است. به علاوه چری تصمیم دارد خودروهای جدیدش را با پیشرانه‌های هیبریدی برقی، پلاگین برقی و حتی تمام برقی وارد بازار اروپا کند. این موضوع نیز مورد تایید آقای چن «مدیرعامل چری» قرار گرفته است.

هدف شاسی‌بلند کامپکت چری در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، جذب کردن جوانان، مردم شهری و افراد به‌روز اروپایی است. این خودرو با استانداردهای طراحی، کیفیت، دینامیک و سیستم‌های امنیتی اروپا تولید خواهد شد. از تصاویر منتشر شده می‌توان استنباط کرد این شاسی‌بلند دارای چراغ‌های ساده LED با سپر و توری زیباست که ظاهری پلنگ مانند به خودرو داده است. در تصاویر منتشر شده از داخل خودرو می‌توان نمایشگر مرکزی لمسی و سیستم تهویه مرکزی با ساعت هوشمند را مشاهده کرد.

در ۱۴ سال گذشته برند چری یکی از بزرگترین کارخانه‌های صادر کننده خودرو در چین بوده که سالانه بیش از ۱.۲ میلیون دستگاه به دیگر کشورهای دنیا از جمله ایران صادر کرده است. سال گذشته این کارخانه ۷۰۰ هزار دستگاه بیشتر از سال‌های دیگر به فروش رساند که با رشد فروش ۲۸ درصدی مواجه شد. از این مقدار ۱۰۰ هزار دستگاه به کشورهای ثالث صادر شده‌اند. حالا بعد از ثابت شدن تولید سالانه بیش از ۱ میلیون دستگاه خودرو، برند چری می‌خواهد وارد بازار اروپا شود.

بسیاری از کارشناسان چری می‌دانند که برای ورود به بازار اروپا باید دنبال جذب مشتریهای جوان و ذهن بازی باشند که خواهان تجربه‌های جدید رانندگی با برندهای غیر اروپایی هستند. از این رو چری می‌خواهد با سرازیر کردن آخرین تکنولوژی‌ها و پیشرانه‌های به‌روز، مشتریان اروپایی را به سوی خود بکشاند. به نظر شما شانس موفقیت چری در بازار اروپا چند درصد خواهد بود؟

1 نظر
  1. حسن می گوید

    ۷۰ درصد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.