مکمل بنزین
گوناگونخبر

خسارت 500 هزار دلاری به یک فروشنده بنتلی!

یک اتفاق عجیب و غریب در شهر Bellevue واقع در ایالت واشنگتن باعث شد که مردی چیزی نزدیک به 500 هزار دلار به یک دلال خودرو‌های بنتلی و رولز رویس خسارت وارد کند. در ادامه خبر همراه ما بمانید تا در جریان جزییات این اتفاق قرار بگیرید.

به گزارش آسوشیتد پرس و گزارش اداره پلیس Bellevue یک مرد 32 ساله اهل سیاتل بعد از این قضیه دستگیر شده است. در روز حادثه به پلیس اطلاع دادند که فردی در حال نابود کردن اتومبیل‌‌های واقع در پارکینگ یک فروشنده است. جزییات زیادی از این موضوع در دست نیست اما آن‌طور که به نظر می‌رسد این مرد دو تا از خودرو‌ها که یکی بنتلی کانتیننتال GT  و دیگری محصول شرکت رولز‌ رویس با نام رولزرویس ریث بوده را از بین برده است.

تمام ماشین‌هایی که در این خبر به آن‌ها اشاره شد آسیب‌ قابل‌ توجهی دیده‌اند. به گفته صاحبشان، این دو اتومبیل دیگر قابل استفاده نبوده و به طور کامل از دست رفته‌اند و اگر این ادعای فروشنده درست باشد باید به حال فرد ضارب خون گریه کرد زیرا باید چیزی نزدیک به نیم میلیون دلار خسارت بپردازد.

مرد 32 ساله اهل سیاتل به پلیس اعلام کرده است که در زمان وقوع حادثه سه روز بی‌خوابی کشیده است و این عمل او به دلیل حمله عصبی ناشی از همین بی‌خوابی بوده است. این ادعا خنده‌دار است! ما هم مدت‌ها بی‌خوابی کشیده‌ایم اما هیچ‌وقت به سرمان نزده‌ است که برویم و دو اتومبیل سوپر لوکس واقع در نمایشگاه سر کوچه‌امان را در حد مرگ کتک بزنیم!

درست مانند ما پلیس نیز این حرف را باور نکرده است. دو نفر شاهد در اظهاراتشان تایید کرده‌اند که فرد مورد نظر “از روی عمد و به طور مداوم” به این خودروها ضربه زده است.

وی در حال حاضر به اتهام تخریب درجه یک دستگیر شده است که یک جرم درجه B در ایالت واشنگتون محسوب شده و باید منتظر حکم خود در این مورد باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. یا قمر بنی هاشم
    اخه چطوری این ک فقط زده به شبکه ماشینا با شکستن یدونه شبکه (جلو پنجره !! )که ماشین از بین نمیره!!!!

    1. آخه این ماشینارو دیگه هیچکس نمیخره که فقط پولدارا قدرت خرید این ماشینارو دارن که پولدارا هم ماشین داغون نمیخرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا