مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه اسپرت سری E-Class از مرسدس بنز رونمایی شد!

دو نسخه ویژه از محصولات جدید مرسدس بنز تحت سری E-Class Coupe و E-Class Cabriolet در نمایشگاه فرانکفورت موتور رونمایی شدند. این دو مدل که نسخه اسپرت و نسخه V8 هستند قادر خواهند بود تا نفس تازه‌ای به سری E و دو درب مرسدس بنز ببخشند و به احتمال زیاد در سال 2016 شاهد جولان آن‌ها خواهیم بود.

برای مثال نسخه اسپرت این محصول از یک سپر جلوی جدید بهره می‌برد و دریچه‌های هوای آن نیز بزرگ‌تر شده‌اند. سپر پشتی خودور نیز تغییراتی را تجربه کرده است و می‌توانیم به وجود دو اگزوز در این بخش اشاره کنیم. رنگ نمایش داده شده در تصاویر نیز آبی متالیک است و گفته می‌شود که این یک رنگ خاص برای این نسخه‌های ویژه به حساب می‌آید.

2016-Mercedes-Benz-E-Class-Coupe-and-Cabriolet-Sport-Edition_1

نسخه اسپرت این خودرو از قابلیت Agility Control یا کنترل چابکی بهره می‌برد که بر روی سیستم تعلیق اتومبیل تمرکز دارد. در زیر این خودرو چهار لاستیک 18 اینچی با رینگ‌های زیبا قرار گرفته است که ترمز‌های جلوی آن نیز از نوع دیسکی هستند.

طراحی داخل توسط چرم مشکی و دوخت‌هایی آبی رنگ صورت گرفته که ظاهر خاصی را به آن می‌بخشد. البته گفتنی است که شاهد سیستم کنترلی اپل با نام CarPlay بر روی این خودرو خواهیم بود (این سیستم قادر است در کنار موقعیت یابی، میزان ترافیک را نیز نمایش دهد).

چند صباحی است که مرسدس بنز خودروهای V8 را به فروش نمی‌رساند و تنها شاهد نسخه‌های اسپرت از محصولات آن هستیم که می‌توان به نسخه اسپرت C-Class Coupe اشاره کرد.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا