مکمل بنزین
گوناگونخبر

چشمان شما از تماشای بی‌ام‌و X4 سیر نخواهند شد!

بی شک، از دیدن تصاویر کاملا آشکار بی‌ام‌و X4  متعجب خواهید شد. بی جهت چشمان خود را نمالید!

این تصاویر حقیقی هستند و بی ام و X4 نسل جدید کمپانی BMW را بدون هیچگونه استتاری نشان می‌دهند. از این‌رو به نظر می‌رسد که طراحی این خودرو به مراتب اصلاح شده است. در این تصاویر دو چیز بلافاصله چشمان هرکسی را به خود خیره می‌کند.

نخستین مسئله قابل توجه بازطراحی کامل سقف بی ام و X4  در کنار پایین‌تر آمدن آن است که سبب شباهت هرچه بیشتر این خودرو به خودروهای فست بک می‌شود. دومین چیزی که نظر ما را در این تصاویر به خود جلب نمود، چراغ‌های عقب این هیولای باواریایی بود؛ چراکه این چراغ‌ها از هر چیزی که تاکنون تصور می‌نمودیم، بسیار ظریف‌تر و نازک‌تر بودند. با این حال نمی‌توان مدعی وجود هرگونه شباهتی بین چراغ‌های عقب بی‌ام‌و X4 جدید با مرسدس بنز GLC و پورشه ماکان شد. ولی در هر صورت باید اعتراف کنیم که تا به امروز، تغییرات احتمالی این SUV قدرتمند را دست کم گرفته بودیم.

بی ام و X4 جدید

علاوه بر طراحی جدید قسمت عقب خودرو، اخرین مدل X4 از چراغ‌های جلوی متفاوت، پنجره های کوچک تغییر شکل یافته و سپر چشم نواز بهره می‌برد. در زیر این پوشش جدید، بی ام و X4 2018، سبک معماری CLAR فوق‌العاده X3 را نیز در خود دارد. همانند همیشه، موتورهای دیزلی و بنزینی در خودروی نمایش داده شده در تصاویر ارائه خواهند شد. دیگر چیزهای گنجانده شده در این خودرو سیستم چرخ جلو محرک و چهار چرخ محرک است. لذا انتظار می‌رود خودروی بی‌ام‌و  X4 M توانی برابر با 400 اسب بخار داشته باشد.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا