Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویر لو رفته از تست بی‌وای‌دی تانگ جدید در چین!

شرکت بی‌وای‌دی در حال تست خودرو تانگ شاسی‌بلند جدید خود است. این خودرو در اوایل سال 2018 و احتمالاً در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل به نمایش در خواهد آمد. طراحی وزین و دقیق این خودرو عمدتاً بر اساس طرح کانسپت زیبایی است که دارای جلو پنجره بزرگ و خطوط طراحی ظریف و باریک است. به نظر می‌رسد که دوره شکوفایی BYD فرا رسیده است.

تانگ جدید هم به نظر خودرویی هیبریدی خواهد بود که دارای یک موتور 2 لیتری توربو بنزینی و دو موتور الکتریکی به صورت اختصاصی برای هر محور خواهد بود. توان خروجی ترکیبی این 3 موتور در مجموع حدوداً 550 اسب بخار و گشتاور آن ها تقریباً 850 نیوتون متر خواهد بود. موتور احتراقی این خودرو به یک گیربکس دوکلاچه متصل خواهد شد.

هنوز تصویری از داخل کابین این خودرو منتشر نشده است اما طبق اعلام برخی منابع، این خودرو از تجهیزات و ادوات دیجیتالی کامل و صفحه نمایش بزرگ و تکنولوژی نمایش هدآپ را خواهد داشت.

قیمت این خودرو زیبا و پر امکانات از 38 هزار دلار شروع می‌شود و ارزان‌ترین خودرو در رنج خودروهای 550 اسب بخاری است. مخصوصا‌‌‌ً که این خودرو هیبریدی هم هست. بی وای دی تانگ فعلی 500 اسب بخار توان خروجی دارد درحالی که تانگ جدید 50 اسب بخار توان بیشتری خواهد داشت.

طرح کانسپت BYD:

امیدواریم که این رنگ قرمز غنی در خودروهای خط تولید هم قابل سفارش باشد. چنین ماشین سریع و قدرتمندی سزاوار این نوع رنگ‌ها است.

شاید بتوان گفت که نقطه ضعف طراحی این خودرو مربوط به خط و خطوط روی ستون عقب خودرو است، مخصوصا‌ً خطی که از قسمت چراغ‌ها به سمت پایین می‌آید که به نظر ناهماهنگ است و تأثیر منفی بر ظاهر خودرو دارد، هر چند که هنوز مشخص نیست که چه میزان از طرح کانسپت در نمونه‌های آزمایشی و تولیدی این خودرو پیاده سازی شده است.

چراغ‌ها به نظر بدون تغییر هستند.

1 نظر
  1. ///mahdispd می گوید

    ماشین خوبیه مخصوصا با اون موتوراش ولی حیف که چینیه:/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.