مکمل بنزین
خبر

مزدا CX-9 با تجهیزات ایمنی جدید وارد می‌‌شود!

بعد از این که نسل جدید CX-9 در اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی شد، مزدا انبوهی از تکنولوژی‌های جدید برای مدل ۲۰۱۸ در نظر دارد. تجهیزاتی نظیر سنسور یابنده نقطه کور، سنسور عبور خودرو در عقب و سیستم ترمز هوشمند شهری که یک سیستم خودکار ترمز در شرایط اضطراری است.

رانندگی با CX-9 جذاب‌تر از پیش می‌شود، به این دلیل که در آن از فناوری G-Vectoring Control استفاده شده است. این فناوری ورودی فرمان و گشتاور موتور را در زمانی که اتومبیل در حال دور زدن است، کنترل می‌کند.

در این تکنولوژی وزن خودرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و حس ثبات بیشتری به راننده می‌دهد. پکیج اسپرت CX-9 با قیمت ۱۲۹۰ دلار عرضه می‌شود که شامل تعدادی از فناوری‌های اضافه می‌شود، مانند: چراغ‌های جلوی خودکار، فناوری نگهدارنده میان خطوط، کروز کنترل راداری، سنسور باران و گرم‌کن صندلی‌های جلو.

درست مانند گذشته پکیج تور مزدا شامل تجهیزات لوکس چون صندلی‌های چرمی و درب صندوق عقب برقی می‌شود. نسخه کامل پیکج تور خودرو هم موجود است که تجهیزاتی مانند چراغ‌های مه‌شکن LED، رهیاب، سیستم صوتی با ۱۲ اسپیکر، سنسور پارک و سانروف را شامل می‌شود و می‌توان آن را به قیمت ۱۸۹۰ دلار تهیه کرد. در نسخه GT این خودرو، گرم‌کن ردیف دوم صندلی‌ها و گرم‌کن فرمان نیز اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا