مکمل بنزین
گوناگونخبر

کاوازاکی سری جدید Ninja H2 را عرضه خواهد کرد

کاوازاکی به تازگی مدل‌های سوپرشارژ 998 سی سی از Ninja H2 را به بازار عرضه کرده است که شدیدا زیبا هستند و دل هر عاشق این عرصه را می‌برkد. در ادامه شما را با تمام مدل‌های این سری جذاب آشنا خواهیم کرد.

به گفته یکی از خبرگزاری‌های گروه گرین، کاوازاکی قصد تولید موتور سیکلتی را دارد که در آن مهندسان به دنبال یک عملکرد بی‌نظیر، ناب و بدون هیچ محدودیتی باشند.

Ninja H2R همان موتور سیکلتی است که در مورد آن حرف می‌زدیم. این موتور فوق‌العاده که حتی اجازه راندن آن را در سطح شهرنخواهید داشت؛ قدرتی فراتر از تصورات شما ارائه می‌دهد.

بعد از H2R، کاوازاکی تصمیم بر تولید یک مدل جدید گرفت که نه تنها برای خیابان‌ها قانونی باشد بلکه ظرفیت راندن در آن‌ها را نیز داشته باشد. “H2 Carbon” که سال گذشته تعداد محدودی از آن تولید شد در سال 2018 باز خواهد گشت. مدل استاندارد و اصلی Ninja H2 نیز در دسترس خواهد بود.
این سه گانه فوق‌العاده در بسیاری از قطعات پیشرفته تکنولوژیکی  و مشخصات فنی و ظاهری مشترک هستند. مواردی مانند موتور 4 سیلندر 998 سی سی، سوپرشارژر اختصاصی، ابعاد مناسب، بدنه آیرودینامیک، محور چرخش یکطرفه و ترمز‌های فوق‌العاده قدرتمند ساخت شرکت Brembo در این 3 موتور سیکلت مشترک می‌باشند.

Ninja H2R به صورت محدود عرضه خواهد شد و در صورتی که کسی خواهان خریداری قدرتمند‌ترین موتور سیکلت سوپرشارژ دنیا باشد باید تا قبل از 30 نوامبر 2017 پیش خرید خود را انجام دهد و آن را نهایی کند. قطعا اگر در ایران بخواهید این موتور‌ها را بخرید؛ این شرایط به طور کل فرق خواهد کرد و هیچ ارتباطی به آن ندارد!

Ninja H2 استاندارد و مخصوص خیابان نیز برای مدت کوتاهی در فروشگاه‌ها برای فروش در دسترس خواهد بود و فروش آن مدت کوتاهی خواهد داشت و Ninja H2 Carbon نیز با همین شرایط به دست خریداران خواهد رسید. باز هم باید این نکته را یادآور شد که این شرایط به هیچ وجه به درد افراد ساکن ایران نمی‌خورد!

لازم به ذکر است که برای نسخه استاندارد 28 هزار دلار، برای نسخه Carbon چیزی نزدیک 31 هزار دلار و به منظور خرید نسخه H2R نیز باید 55 هزار دلار بپردازید.
در ادامه می‌توانید مشخصات فنی سری Ninja H2 را مشاهده بفرمایید.

موتور: 4 سیلندر، خنک کننده مایع و سوپرشارژ
ظرفیت: 998cc
بیشترین گشتاور: 132 نیوتون متر
سیستم سوخت رسانی: 4 دریچه 50 میلیمتری گاز و انژکتور دوگانه
سیستم انتقال: دنده 6 سرعته
ابعاد چرخ جلو: 120/70-17
ابعاد چرخ عقب:200/55-17
ترمز جلو: دو دیسک 330 میلیمتری
ترمز عقب: یک دیسک 250 میلیمتری
ظرفیت باک بنزین: 4.5 گالن
ارتفاع صندلی: 90 سانتی‌متر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا