Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

افزایش ظرفیت باتری خودرو‌های تسلا به دلیل طوفان!

تسلا به طور موقت ظرفیت باتری‌ اتومبیل‌های خود را افزایش داده است تا به شهروندان فلوریدا برای فرار از طوفان ایرما در ایالات متحده آمریکا کمک کند.

طبق گزارش‌های موجود در فضای مجازی تسلا ظرفیت باتری مدل S، مدل X60 و سری 60D را به طور کامل در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است و دارندگان خودرو‌‌های این شرکت اتومبیل‌سازی الکتریکی می‌توانند تا 75 کیلووات ساعت از باتری‌های خود استفاده کنند.

برخی از این مدل‌ها دیگر حتی به فروش نمی‌رسند؛ اما زمانی بسیار ارزان به دست خریداران می‌رسیدند و با اعمال محدودیت‌های نرم افزاری تنها 60 کیلووات ساعت از ظرفیت 75 کیلووات ساعتی آن‌ها قابل استفاده بود و اگر صاحبان آن‌ها تمایل داشتند، می‌توانستند با پرداخت پول بیشتر، این 15 کیلووات ساعت را نیز استفاده کنند.

به گزارش یکی از دارندگان خودروی تسلا که در مسیر طوفان زندگی می‌کند یک روز از خواب بیدار می‌شود و وقتی به سراغ اتومبیلش می‌رود متوجه می‌شود که محدودیت نرم افزاری برداشته شده و اکنون می‌تواند از تمام ظرفیت باتری ماشین خود استفاده کرده و از طوفان فرار کند.

اما دلیل این تصمیم تسلا چه بوده است؟ گفته می‌شود که فردی با این شرکت تماس گرفته و اطلاع داده که در حال تخلیه شهر است و نیاز به 30 مایل اضافه‌تر دارد؛ ولی شارژ باتری خودرویش این امکان را به او نمی‌دهد که این کار را انجام دهد. هیئت مدیره نیز پس از این تماس سریعا تصمیم می‌گیرد که محدودیت نرم‌افزاری را برای این فرد و دیگر خریدارانی که در مسیر طوفان قرار دارند، بردارد.

به نظر می‌رسد تسلا بر خلاف حقوق کارگران به حقوق خریداران احترام می‌گذارد. خبر مربوط به شکایت چند کارگر از این کمپانی را می‌توانید در اینجا بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.