مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

5 دلیل برای آنکه جک S3 نخریم!

بعد از سورپرایز کرمان‌خودرو با ارائه محصولات هیوندایی کره، این کمپانی در سری همکاری‌های خود با برند جک چین به سراغ شاسی‌بلند قد کوتاه این کمپانی رفت. خودرویی که دوست دارد مانند جک اس5 بدرخشد ولی آیا مشخصاتی دارد که بتوان امیدوار بود؟

 کمپانی جک مدتی هست که هدفمند فعالیت می‌کند و زبان طراحی مخصوص خود را در محصولاتش پیاده‌سازی می‌کند. کمپانی جک (JAC)، سعی دارد از یک برند کوچک چینی به یک خودروساز بزرگ تبدیل شود و کشورهایی مانند ایران می‌توانند آن را در رسیدن به هدفش کمک کنند ولی آیا این سود 2 طرفه خواهد بود؟ تقریبا می‌توان گفت خودروهای تولیدی این برند با روحیه ایرانی‌ها هم‌خوانی دارند و دلیل استقبال از این خودروها نیز همین موضوع است ولی این به معنای موفقیت صد در صدی جک نیست و نمی‌تواند امید داشته باشد که هر چیزی که تولید می‌کند در ایران فروش برود.

جک یک کمپانی دولتی چینی است که با حمایت‌های دولتی رشد می‌کند و فقط به فکر گذران عمر نیست. این کمپانی به آینده نگاه ویژه‌ای دارد چیزی که در کمپانی‌های ایرانی اصلا دیده نمی‌شود. برندهای دولتی ایران فقط به فکر کسب درآمد هستند و به زمان حال می‌اندیشند و سیاست‌های آن‌ها آینده روشنی را نشان نمی‌دهد. جک اس 3 بعنوان یک شاسی‌بلند شهری ارزان قیمت برای قشر کم درآمد جامعه طراحی شده که ترکیبی از مشخصات بد و خوب را شامل می‌شود.

امروز در سایت چرخان قصد داریم نقاط ضعف این خودرو را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید…

پیشرانه

جک اس3 مجهز به پیشرانه 1590 سی‌سی با 107 اسب‌بخار قدرت و 155 نیوتن متر در طیف دور موتور 3500 تا 4500 دور در دقیقه است. این پیشرانه دقیقا نشان می‌دهد که اس3 برای جاده‌های هموار شهرهای چین طراحی شده است و در جاهایی که قدرت بیشتری لازم است چندان کارآیی نخواهد داشت.

این سطح از قدرت در سدان‌ها نیز کم محسوب می‌شود ولی جک در اینجا از چنین پیشرانه ضعیفی برای شاسی‌بلند 1250 کیلوگرمی خود استفاده کرده است. البته از لحاظ وزنی این خودرو شرایط نسبتا خوبی دارد اما بازهم چنین پیشرانه‌ای نمی‌تواند رضایت مالک را کسب کند. شتاب این موتور نیز جذاب نیست و دیگر خبری از شتاب خوب جک اس5 در این خودرو نیست و باید با یک خودروی معمولی دست و پنجه نرم کنید. می‌توان گفت از لحاظ پیشرانه این مدل یکی از ضعیف‌ترین‌ها در ایران است.

قیمت

زمانی که برای اولین‌بار فراخوان جک اس ۵ صادر شد، کرمان‌خودرو محصول جدید خود را با قیمتی کمتر از ۷۰ میلیون تومان ثبت‌نام می‌کرد و شما با ۷۰ میلیون تومان یک خودروی قدرتمند خریداری می‌کردید اما بنظر می‌رسد که این سیاست، برای جلب توجه بوده است، چرا که در هر فراخوان ثبت نام قیمت این خودرو افزایش داده شد و اکنون مدل دستی در حدود ۸۵ میلیون قیمت دارد.

این کمپانی S3 را با قیمتی در حدود ۷۲ میلیون تومان ثبت نام می‌کند که بنظر نمی‌رسد طرفداران آن به‌اندازه جک باشند که قرار باشد افزایش قیمت نجومی را تجربه کند به همین دلیل این مبلغ تعیین شده است. این قیمت برای خرید یک کراس‌وور شهری با پیشرانه‌ای ضعیف و تجهیزاتی تقریبا معمولی بسیار زیاد است. البته قیمت غیرمنطقی همیشه در عرضه خودرو به هموطنان وجود داشته است.

فضای کم

اگرچه به اس۳ شاسی‌بلند کوچک شهری می‌گویند اما داخل این خودرو به اندازه یک هاچبک جا دارد. فضای کم شاید برای سرنشینان جلو با جابه‌جایی صندلی درست شود اما سرنشینان عقب نمی‌توانند فضای کافی و خوبی در اختیار داشته باشند. اگر یک خانواده چهار نفره با سایز استاندارد هستید، می‌توانید در جک اس ۳ مستقر شوید، در غیر این صورت یا باید رژیم بگیرید و با عمل جراحی قد خود را کوتاه کنید و یا بطور غیر معمولی در یک خودرو بنشینید.

صندوق بار این محصول نیز فضای بسیار کمی دارد و اگر به صندوق بار حجیم نیاز دارید به‌کلی قید خرید اس۳ را بزنید چرا که با ارفاق شاید بتوان یک الی ۲ چمدان در آن گنجاند.

صدای پیشرانه

اگر چه در طراحی خودروهای جک از برندهای کره‌ای الهام گرفته شده اما بنظر می‌رسد در برخی از قسمت‌ها اصلا این الهام کاربرد نداشه است. صدای پیشرانه را در داخل کابین می‌توان زیاد دانست و کمپانی جک اصلا عایق‌بندی مناسبی را انجام نداده است.

کرمان‌خودرو

این شرکت سابقه درخشانی در حذف آپشن دارد البته تقریبا تمام خودروسازهای ایرانی اینگونه‌اند و آپشن را بر می‌دارند خودرو را گران می‌فروشند و بعد برای آپشن‌ هم پول اضافه می‌گیرند. مدل فول جک اس۳ آپشن‌های بسیار خوبی مانند ۶ کیسه هوای ایمنی دارد که عرضه آن با قیمت ۷۰ میلیون تومان باز هم گران محسوب می‌شد اما کرمان‌خودرو مدلی از این خودرو را عرضه می‌کند که آپشن کمتری دارد.

همچنین سابقه نشان داده است که این کمپانی چندان هم به فکر مشتریان نیست چرا که برای خودرویی مانند اس ۵ بازدیدهای دوره‌ای کوتاه مدت را در نظر گرفته که در ابتدا خوب تصور می‌شود اما زمان مراجعه به نمایندگی با فاکتور چند صد هزار تومانی از خجالت شما در می‌آیند. اگر برای جک اس۳ هم شرایط مشابه در نظر داشته باشند، سالی چند میلیون تومان برای این سرویس‌ها باید کنار بگذارید.

مقایسه اجمالی با برخی از رقبا

مشخصات جک S3 MVM X22 دستی  MVM X22 اتومات MVM  X33-S لیفان X60 چانگان SC35

ساندرو استپ وی

حجم موتور (سی‌سی) ۱۴۹۸ ۱۴۹۸ ۱۴۹۸ ۱۹۷۱ ۱۷۹۴ ۱۶۰۰ ۱۵۹۸
تعداد سیلندر ۴- خطی ۴- خطی ۴- خطی ۴- خطی ۴- خطی ۴- خطی ۴- خطی
تعداد مجموع سوپاپ ۱۶ ۱۶ ۱۶ ۱۶ ۱۶ ۱۶ ۱۶
حداکثر قدرت خروجی (اسب بخار) ۱۰۷ ۱۰۵ ۱۰۵ ۱۳۶ ۱۳۱ ۱۲۳ ۱۰۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵ ۱۷۰ ۱۶۰ ۱۷۵ ۱۷۰ نامشخص ۱۷۰
نوع جعبه دنده CVT دستی ۵ سرعته اتوماتیک ۴ سرعته اتوماتیک ۷ سرعته اتوماتیک ۴ سرعته اتوماتیک ۴ سرعته دستی – اتومات
حجم باک (لیتر) ۴۵ ۵۰ ۵۰ ۵۵ ۵۵ ۵۲ ۵۰
مصرف سوخت سیکل ترکیبی (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۷ ۸ ۸.۲ ۸.۵ ۸.۲ ۷ ۷
طول (میلی‌متر) ۴۳۲۵ ۴۲۰۰ ۴۲۰۰ ۴۴۱۹ ۴۳۲۵ ۴۱۶۰ ۴۰۲۴
عرض (میلی‌متر) ۱۷۶۵ ۱۷۶۰ ۱۷۶۰ ۱۷۶۵ ۱۷۹۰ ۱۸۱۰ ۱۷۵۳
ارتفاع (میلی‌متر) ۱۶۶۰ ۱۵۷۰ ۱۵۷۰ ۱۶۵۱ ۱۶۹۰ ۱۶۷۰ ۱۵۸۴
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۲۲۰ ۱۲۴۵ ۱۲۴۵ ۱۴۲۰ ۱۳۳۰ ۱۲۹۰ ۱۱۹۳
استاندارد آلایندگی یورو۵ یورو۵ یورو۵ یورو۵ یورو ۴ نامشخص یورو۴
قیمت (میلیون تومان)* ۷۲ ۵۸ ۶۶ ۷۷ ۶۵ ۶۲ ۶۲

کلام آخر

در شایطی که ایران بازاری امن برای خودروهای چینی شده است، خودروسازان نیز از هیچ تلاشی برای خالی کردن جیب مردم دریغ نمی‌کنند. جک اس۴ مدل فول با ۶ کیسه ایمنی در چین در حدود ۸۴۸۰۰ یوآن قیمت دارد یعنی چیزی در حدود ۵۲ میلیون تومان ولی در ایران ۲۰ میلیون تومان بیشتر عرضه می‌شود. امیدواریم در عرضه خودرو کمی جیب مردم در نظر گرفته شود چرا که همه توان خرید خودروهایی با قیمت بالا را ندارند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

‫94 دیدگاه ها

  1. تو ایران مردم بیچاره باید چندین و چندسال زحمت بکشن تازه اونوقت میتونن با پول یک ماشین باکیفیت بالا ژاپنی یا اروپایی یک ارابه ی چینی سوار بشن.

    1. حالا جدا از اینکه میدونیم جک اس 3 ماشین خوبیه هم هیکل های توسانه و خیلی جاداره حتی جالبه صندوق عقب جک اس 3 از اس 5 هم بیشتر و فقط 100 لیتر از توسان صندوق عقبش کمتره و موتور ژاپنی گرین جت میتسوبیشی اونو از هر چینی دیگه متمایز میکنه کسانی که جک اس 3 دارند بامن همدرد اند که زیر یک ماشین با هیکل توسان چرخ فورقون انداختن که ظاهر ماشینو خیلی زشت کرده بنده پیشنهاد میدم لاستیک 215.60.16 بیاندازن اونوقوت میبینین این ماشین چقدر هیکلی و بزرگه و حتی ارتفاعش هم قد اسپورتج هست بنده حتی میگم کره ای دست دوم این سایز از لاستیک ایرانی خیلی بهتر جواب میده خواهشا لاستیک این ماشین رو عوص کنین و تعیر در چهره این ماشین و زیبا تر شدنشو متوجه میشید ممنون از سایت خوبتون

      1. اندازه‌ی توسانه؟!!! مرد حسابی این ماشین در بهترین حالت اندازه ساندرو هست! چرا جو میدی؟! حالا خوبه روزی ۱۰۰ تاش رو داریم تو خیابون میبینیم و گرنه میگفتی اندازه لندکروزه!

        1. طراحیش جوریکه کوچیکه نشون میده مرد حسابی
          خودت توش سوار شدی
          این سایت هم اشتباه نوشته

      2. این مقاله کاملا مغرضانه و جهت داره من اکثر خودرو هارو تست کردم و حدود دو ساله S3 دارم و بسیار ماشین خوب و مطمئنی هست ، فقط باید لاستیکهاش و عوض کرد.

  2. متاسفانه طراحی و موتور این خودرو جالب نیست و در طراحی عدم تناسب در همه جا وجود دارد.به شخصه به نظرم در این قیمت اول ایکس33 بعد چانگان به درد می خورند.

    1. چند وقتی بود ک بین خرید چندتا ماشین مردد هستم . دیشب با یکی ک اس ۳ داشت صحبت کردم و اون گفت با کولر و بار رفته ماسال منم ۱ ماه پیش رفتم و سمندی ک از هتل تا اونجا سوار شدم هم اذیت شد .
      البته نو نبود و …..
      به هر حال تنها ایرادی ک ازش گرفت صدای باد بود ک تو کابین میومد . و لی من تکمیل میکنم ک اگر با این قیمت سایز چرخها بیشتر بود و موتور ۱۸۰۰ روش بود و کلیدهای داخلی چراغ داشتن برای ماشین افرادی ک هزینه معقول میخانن بکنن . اوکی اوکی بود در ضمن صندوق عقب رو بالا زد و کاملا جادار بود . مخصوصا برای افرادی مثل من ک پارکینگ خونم کمی فضاش محدود هست خرید این ماشین میتونه گزینه خوبی باشه .
      ماشین چینی تا الان نداشتم ولی از نظر من کسانی ک تا اسم ماشین چینی میاد میگن اه اه بو میاد . یا ماشین ندارن و توانایی مالی خرید ماشین چینی ندارن و یا کلا ادمهای منطقی نیستن چون ماشینهای چینی از اشغالهای بی سروپای ساخت وطن خیلی بهتر هستن .

  3. من چانگان دارم و خیلی دنبال این بودم که ببینم جک اس 3 و هایما اس 5 تو رقابت با چانگان چه می شوند ؟ ممنون از بررسیتون . این سه تا ماشین رو هم با هم مقایسه کنید

    1. من ميخواستم چلنگان بخرم ولي دو تا ايراد گرفتم، كولر افتضاح و نرمي هم كم است

      رفتم سراغ جك اس ٣ البته فقط براي اينكه يك بار هم تستش كنم ولي كولر فوق العاده و نرمي ماشين عالي بعلاوه اينكه گيربكس سي وي تي كه مصرف تا زير ٧ مباره پايين و كييييييف كردم

  4. یکی از پرفروش ترین کراس اوور های چینی در بازار چین همین خودرو هستش. ضعیف هست ولی خوبه. حیف که گرونه

  5. باخواندن اين 5 مورد جك اس3 از خريد منصرف شدم. صداي موتور. پیشرانه ضعیف و پول هنگفت خدمات پس از فروش و جای کم کابین و … مایوس شدم.نا امیدم شدم. پراید بهتره

    1. اینا همه چرنده…من دارم خیلی راضی ام…قدم هم بلنده ماشینه خوبیه در کل

  6. نمی دونم کرمان موتور چرا این کارها رو داره می کنه ، اس 3 مطمئنا شکست خواهد خورد و نمی تونه راه اس5 رو بره ،یا j4 هرگز نمی تونه مثل j5 فروش خوبی داشته باشه

    1. خداروشکر بهترین فروشو داشته و چانگان ایکس سیو سه در حدی نیستن با موتور میتسوبیشیو گیربکس نیسان جوکی ک روش بسته شده رقابت کنن

  7. با سلام و احترام
    من این ماشین رو از نزدیک دیدم ، فضای کابین مخصوصا جلوی پای سرنشینان عقب بسیار عالی هست و حجم موتور این ماشین 1590 هست نه 1498 ، فضای صندوق به نظر من کاملا مناسب بود. من قبول دارم که قیمت ماشین ها در ایران زیاد هست ولی با توجه به قیمت همه ماشین ها مجبور هستیم شرایط رو در نظر بگیریم، این ماشین آپشن های مناسبی داره ، مثل کنترل ایستایی و کنترل پایداری و …
    من به دوستان محترم پیشنهاد میکنم بیشتر درخصوص این ماشین تحقیق بکنن .

  8. فکر کنم این نویسنده این متن هنوز این ماشین را از نزدیک ندیده!

  9. لطفا کسی که حداقل چند ماه یا یک سال سوار ی ماشین نشه نمیتونه اینطور یک خودرو رو مورد نقد قرار بده

    1. با سلام
      بله من ۳ ماهه این خودرو را سوار هستم.
      ۱.اینکه فضای کابین بینهایت زیاد هست نسبت به ظاهر ماشین و صندوق نیز جادار است.
      ۲. پیشرانه با این رنج قیمت ماشین اصلا نمیتوان گفت ضعیف هست.خودم شیب زنی کردم با شیب حدود ۳۸ درجه در حالت دنده اسپرت مشکل نکشیدن و یا بی توان بودن را اصلا حس نکردم.
      البته نظر من نسبت به این رنج قیمت هست و مثلا نسبت به لکسوس nx200t تو همین شیب خیلی شتاب کمتری داره…ولی به رنج قیمتی خودش که الان اواسط ابان حدود ۱۵۰ تومنه خیلی عالیه(لکسوس بالا =۱۰۴۰م)
      ۳ طراحی هم سلیقه ای است ولی اسکلت و طراحی یاد اور توسان ۲۰۱۵ میباشد.
      ۴.در یک کلام به نظر من از چانگان و ام وی ام x22 خیلی بهتره و از ام وی ام x33 و لیفان x60 یک درجه بهتره.

      اگر کسی ظاهر و اپشن براش مهم نیست میتونه با ۲۰ تومن کمتر ساندرو استپ وی برداره ولی اگر ابهت و طراحی اپشن و یک ماشین کامل تو این رنج میخواد پیشنهاد من ؛Jac S3

      1. منم ۲ ساله دارم دقیقا با همه نظرهای شما موافقم و با این قیمت کاملا راضی هستم

  10. سلام.من خودم یکماه میشه این ماشین رو دارم.بنظرم از همه لحاظ عالی هستش.کسی که با جک s3 رانندگی میکنه واقعا به خودش افتخار میکنه که ۸۰ میلیون پول رو دور نریخته.از نظر صدا که ماشین واقعا ایزوله هست.متریال داخلی عالی نیست ولی خوبه.گیربکس هوشمند و عملکرد عالی مخصوصا در حالت اسپرت.مصرف در حدود ۶ .فضای صندلی عقب خوبه .صندوقش فضای خوبی داره.از نظر اپشن کروز کنترل ،ایستایی .ضد لغزش و ترمز کمکی ،دوربین ،مانیتور۷ اینچی و … خلاصه نویسنده محترم یا ماشین رو نداشته و از رو حدسیات یه متنی رو نوشته یا کلا با برند جک مشکل دارند.بنده تهران هستم و هر کدام از دوستان تمایل داشتند میتونند تشریف بیارند از نزدیک ماشین رو تست کنند.یا علی

    1. سلام دوست عزیز، وقت بخیر. بنده این ماشین رو ثبت نام کردم. نمی‌دونم بعد از تحویل سوار بشم یا بفروشم. چطور میتونم از شما اطلاعات جامع تری دریافت کنم؟
      اگر ممکنه به آیدی تلگرام من یک پیام بدید:
      E Zolfaghari

    2. خیلی توش موندم که بخرم!!!! یکی میگه خوبه یکی میگه نه .
      سردرگم شدم. نقد رو میخونم دلمو میزنه
      باید از نزدیک ببینی و سوار شی بعد در موردش اظهار نظر کنی
      به نظر من درسته خودرو ساز هامون دزد تشریف دارن و غیرتی برا مردم کشورشون ندارن توماشین های ایرانی خودرو های چینی خیلی بهترن
      تنها چیزی که میمونه وسط خدمات پس از فروششونه البته از چند نفر سول کردم میگن چند ماهی طول میکشه تا جوابتو بدن . با آدم خوب برخورد نمیکنن. از همینش خیلی میترسم. نکنه بخری و خوب از آب در نیاد بعد بخوای مجدد روش هزینه کنی.

      1. دوست عزیز این ماشین واقعاً عالیه و یکی از کم نقص تمرین ماشینها است

  11. من این ماشین رو یک ماهه ثبت نام کردم با قیمت ۷۸ میلیون خیلی جالبه که تو این مملکت بی درو پیکر که بی خود وبیجهت از تیر ماه تا الان حدود هشت ملیون این ماشینو گرونتر کردن موقع ثبت نام گفتن شاید زمان تحویل چنتا آبشنش کم بشه مثل کروز کنترل که حدود ۳ میلیون قیمتش هست ویه مبالغی مثل اضافه مالیات وپول بیمه در سال ۹۷ حالا تصور کنید این ماشین با این کیفیت واین قیمت واین شرایط فروش دزدی به چی میگن واقعا…

  12. من یک ماهه که s3 خریدم از لحاظ ظاهر که خیلی عالیه فضای خیلی خوبی داره مخصوصا صندلیهای عقب و صندوق عقب وآپشن هم که دارای سانروف esp رانندگی در برف کنترل لغزش رانندگی در حالت اسپرت دوربین و سنسور دنده عقب ترمز فوق العاده خوب چهار دیسک ebd abs دنده تیپترونیک مانیتور ۷ اینچ که دارای gps tv dvd bluetooth با این قیمت واقا انتظاره بهتر از این دارین؟

  13. نویسنده کاملا مغرضانه نقد میکنه یا ماشین رو ندیده من از اولین کسانی بودم که تحویل گرفتم فقط یه جمله میتونم بگم در شرایط الان ایران تا حدود این قیمت بی نظیره

  14. واقعا این بررسی خیلی غیر کارشناسی بود! من این ماشین رو از نزدیک کاملا بررسی کردم و سوار شدم حتی یک مورد از گفته های نویسنده به واقعیت نزدیک نیست..
    فضای داخلی و صندوق بسیار خوب، شتاب و صدای موتور در حد نرمال، مصرف روی نمایشگر ۷ تا ۸ درصد
    این ماشین قطعا با استقبال خوبی روبرو میشه البته مدت کمی زمان نیاز داره

  15. کاملا از نقدتون مشخصه بر اساس تعصب گزارش تهیه کردید.هر ماشینی نکات منفی داره و نکات مثبت.بنده در نمایندگی سوار ماشین شدم از نظر آپشن در سطح خوبی هس.حتی سواریش از تمام ماشینای داخلی بهتره.لطفا نکات مثبت رو هم در نظر بگیرید!!!

  16. کارشناس محترم لطفا سوار ماشین بشو و از نزدیک ببین بعد نظر بدید که افکار عمومی منحرف نشوند.من سه ماهه این ماشین رو دارم و به جرات میتونم بگم که از خرید این ماشین فوق العاده راضی هستم .شما یک ماشین با این همه اپشن سواری عالیتر و هندلینگ عالیتر و متریال خوبتر و محکمتر و زیباتر با قیمت ۸۵ میلیون البته صفر کیلومتر به ما معرفی کنید که بنده برم اونو بخرم.هر کسی که این ماشین و داره واقعا راضیه و از سواری جک s3 داره لذت میبره.یا حق

    1. سلام/ نظر شما قابل احترام هست دوست من اما آیا کمی تعصبی صحبت نکردید چون مالک خودرو هستین؟ خودروهای مونتاژ داخل بسیار در دسترس هستند و اینکه بگید اول ماشین و ببینید و… اصلا درست نیست. موفق باشید

  17. کارشناسی بسیار ضعیف. همه چی برعکس کارشناسی شده!

  18. سلام به نظرم کارشناسی مسخره ای کردی …من حدود یه ماهه خریدم واقعا ماشین و آپشنهاش در حد عالیه…اول رانندگی کن بعد کارشناسی …

  19. بنده هم مثل شماها از کارشناسی این سایت ناراضی بودم ولی حالا متوجه میشم نگارنده کمی حق داره چون خودرو من هست نباید اینقدر تعصب بخرج بدم البته مدل ماشین من با شماها فرق داره. به نظر من نویسنده داره به اصلاح از خارج گود مشکلات را بیان میکنه.
    حالا اگه ایشون کلی تعریف میکرد همه دارندگان به به و چه چه میکردن که ایشون کارش درسته چون قرار نیست مثل بعضی سایت ها پول بگیرند و تعریف بکنند.
    در اخر کسی که یک خودرو دوست داشته باشه با تعریف یکی با بدی دیگری اقدام به خرید نمیکنه اگر منطق داشته باشه میره و از نزدیک میبینه و بعد تصمیم میگیره.

  20. با سلام خدمت دوستان عزیز.
    در این زمان که این به اصطلاح خودرو را با قیمت حدود۸۷ میلیون پیش فروش می کنند(بازار آزادش حدود۸۴تومانه) می خواستم یکی از اینا رو بخریم و یک تست ازش گرفتم و به نتایج زیر رسیدم.البته قبلش بگم من یک سورنef7داشبورد جدید دارم و فقط به خاطر خرید یک ماشین اتومات قصد خرید داشتم.
    ۱.ماشین جکs3اصلا شتاب اولیه نداشته و در حالت اتوماتیک خیلی خیلی شتاب اولیه ضعیفی دارد حتی به نسبت سمند.
    ۲.سواری به نسبت خشکی دارد.
    ۳.ترمز این خودرو با توجه بهabsبودن و هر۴چرخ دیسکی بودن بسیار ضعیف و دیر عمل می کند.
    ۴.این خودرو قابلیت تغییر سایز لاستیک ندارد.در صورت انداختن لاستیک با سایز۲۱۵.۶۰.۱۶ لاستیک در هنگام چرخش فرمان به شلگیر داخل گلگیر گیر کرده و باعث خرابی لاستیک و شلگیر می شود.
    ۵.این ماشین مانند ۲۰۶ های جدید قابلیت افزایش آمپر باطری به علت کمبود جا را ندارد و باید با همون آمپر باطری بسوزید و بسازید و قید سیستم صوتی انداختن به ماشین را از سرتون خارج کنید.
    ۶.به علت تازه وارد شدن خودرو به کشور،تمامی قطعاتی که نیاز شما می شود به شدت گران و کمیاب است.مانند سینی زیر موتور،کفی خودرو و قطعات یدکی در صورت تصادف یا خرابی خودرو.
    ۷.در هر بار مراجعه به نمایندگی بابت سرویسها،نمایندگی با گرفتن هزینه های بالا از خجالتتون در می آیند.
    ۸.به علت چینی بودن برند،دارای افت قیمتی شدید در بازار بوده و در زمان فروش بایستی به دلیل کم بودن مشتریان خرید دست دوم چینی، خودرو را به قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اصلی برای فروش بگذارید.
    ۹.مصرف سوختش اون چیزی نیست که می گن.در بهترین حالت در داخل شهر صدی هفت و نیم تا نه و نیم بسته به ترافیک لیتر(۷.۵ تا ۹.۵) و در جاده کمتر ۷ نیست

    1. شما دید ماشین دنده ای دارید. سمند دنده ای هست و به طبع شتاب اولیه بیشتری دارد. حالت دی برای رانندگی اقتصادی هست و برای رانندگی هیجانی باید از مود اسپرت استفاده کرد. در مورد ترمز علاوه بر abs سیستم ebd نیز دارد و همچنین کنترل پایداری، که احتمالا از ترمزهای سمند شما ضعیفتره و تولید ملی ویرانخودرو پاسخگوی نیازهای شما بوده.همچنین باید عادت کنید که سیستم تعلیق هر خودرو متناسب با اون خودرو طراحی شده و عدم امکان دستکاریهای غیر اصولی شما جزو معایب حساب نمیشه. هنمچنین افزایش امپر خودرو کاری غیر اصولی هست که برای سیستم برق ماشین بسیار ضرر دارد. تیونینگ خودرو را خواهشا عیب حساب نکنید.
      در مورد قطعات هم خودرو کمتر از ۶ماه هست که عرضه عمومی شده، و طبیعتا به مرور مثل اس۵ قطعاتش زیاد میشه.
      در ضمن مثلا هزینه سرویس اولیه شامل روغن و فیلترها زیر ۱۰۰ تومان میشه، در حالیکه همون ۲۰۶ و رانا رو شما بالای ۱۰۰ پرداخت میکنید.

      کلیه وب سایتها و فیلمهای بررسی در سطح وب به نرم بودن بسیار خوب خودرو علارغم کراس بودنش اذعان دارند. جای تعجب داره چرا برخی دوستان غرض ورزی میکنند. هیچ ماشینی کامل نیست، ولی کسانی که این خودرو رو با تندر، سمند، ۲۰۶ و… مقایسه میکنند، چه مقیاس و سنجه ای دارند، خدا داند. التماس تفکر

      (دوستان خواننده ایشون در سایر سایتها نظرشون 8 بند بود. اینجا 9 بند شده.)
      خوب بنده خدا میخوای چقدر مصرف کنه ؟؟ اندازه پرایده دیگه. میتونید ماشین 3سیلندر بگیرید.

    2. شما دید ماشین دنده ای دارید. سمند دنده ای هست و به طبع شتاب اولیه بیشتری دارد. حالت دی برای رانندگی اقتصادی هست و برای رانندگی هیجانی باید از مود اسپرت استفاده کرد. در مورد ترمز علاوه بر abs سیستم ebd نیز دارد و همچنین کنترل پایداری، که احتمالا از ترمزهای سمند شما ضعیفتره و تولید ملی ویرانخودرو پاسخگوی نیازهای شما بوده.همچنین باید عادت کنید که سیستم تعلیق هر خودرو متناسب با اون خودرو طراحی شده و عدم امکان دستکاریهای غیر اصولی شما جزو معایب حساب نمیشه. هنمچنین افزایش امپر خودرو کاری غیر اصولی هست که برای سیستم برق ماشین بسیار ضرر دارد. تیونینگ خودرو را خواهشا عیب حساب نکنید. در مورد قطعات هم خودرو کمتر از ۶ماه هست که عرضه عمومی شده، و طبیعتا به مرور مثل اس۵ قطعاتش زیاد میشه. در ضمن مثلا هزینه سرویس اولیه شامل روغن و فیلترها زیر ۱۰۰ تومان میشه، در حالیکه همون ۲۰۶ و رانا رو شما بالای ۱۰۰ پرداخت میکنید. کلیه وب سایتها و فیلمهای بررسی در سطح وب به نرم بودن بسیار خوب خودرو علارغم کراس بودنش اذعان دارند. جای تعجب داره چرا برخی دوستان غرض ورزی میکنند. هیچ ماشینی کامل نیست، ولی کسانی که این خودرو رو با تندر، سمند، ۲۰۶ و… مقایسه میکنند، چه مقیاس و سنجه ای دارند، خدا داند. التماس تفکر (دوستان خواننده ایشون در سایر سایتها نظرشون ۸ بند بود. اینجا ۹ بند شده.) خوب بنده خدا میخوای چقدر مصرف کنه ؟؟ اندازه پرایده دیگه. میتونید ماشین ۳سیلندر بگیرید.

  21. با سلام من حدود سه ماهه که این ماشین رو سوار می شم قبلش پژوی جی ال ایکس tu5 داشتم.توی این مدتی که سوار این ماشین بودم باهاش مسافرت هم رفتم.بر خلاف ادعای نویسنده به نسبت رقباش که توی جدول انتهای مطلب آورده فضای بار بزرگتری داره حتی از صندوق ماشین قبلیم که بنزینی بود هم فضای بار بزرگتری داره(بدون خواباندن صندلی).از بابت فضای سرنشین هم بگم عرضش کمی نسبت به پژو 405 کمتره ولی خیلی محسوس نیست اما فاصله صندلی عقب تا صندلی جلو بیشتره.فاصله سر سرنشین تا سقف هم خیلی خوبه.از لحاظ شتاب با ماشین قبلیم تفاوتی نداره.توی سربالایی هم همه ی ماشینهای هم رده اش اول احساس کندی داره ولی با فشار روی پدال مایوستون نمی کنه حتی کساییکه تیوولی دارن از قدرت کمش توی سربالایی می گن که فکر کنم به خاطر انتظار بیش از حد ما ایرانیها از شتاب ماشین نشات می گیره.در مورد نرمی ماشین بر خلاف خیلی از ماشینهای شاسی که روی سرعت گیر کوبش دارن این ماشین خیلی نرمه و کوبش نداره.من ساتوی سایپا رو که سوار شدم چرخای عقبش روی سرعتگیر خیلی می کوبه.در کل من از این ماشین خیلی راضیم.

  22. یک نکته مثبت در مورد این ماشین که یادم رفت بنویسم اینه که این ماشین تسمه تایم نداره و زنجیر داره به جاش مثل مزدا3

  23. من چند ماهی هست دارم عالیه
    این کارشناس هم ظاهرا ماشین دیگه ای رو منظورش هست زیاد جدی نگیرید بنده خدا s3 نداشته

  24. اینکه تو ایران ماشین با قیمت بالاتر از کشور های دیگه عرضه میشه ,کلی هست و عیب برای خودرو خاصی نیست. اینکه یک سری افراد در مورد خودروهای چینی جبهه میگیریم طبیعیه چون آمریکایی سوار به آلمانی و آلمانی سوار به ژاپنی و ژاپنی سوار به کره ای و کره ای سوار به چینی سوار ایراد میگیره. در مورد قدرت موتور نسبت به وزن ال نود یا ساندرو کسی نمیگه ضعیفه ولی اس3 رو میگن ضعیف؟ در صورتیکه اینها تقریبا هم وزنن.
    ال نود با 500لیتر فضای صندوق به جادار بودن مشهوره اما اس3 بدون خوابوندن صندلی 600 لیتر فضا داره میگن جاش کمه؟؟؟ همه اونایی که میگن با این پول یه کره ای کارکرده میشه خرید که نمیشه لازم به ذکره که هیوندا یا کیا هم در کنار ژاپنی و آلمانی آشغال محسوب میشن.ما باید با توجه به کشورمون و بودجه و شرایط اقساطی که این خودرو هارو عرضه میکنن در نظر بگیریم. من این خودرو رو ندارم ولی باهاش رانندگی کردم در کل ماشین خوبیه. مزیت های آنچنانی داره ولی عیب آنچنانی نداره.

  25. سلام
    من چند ماه هست اين ماشين رو دارم
    اولين ماشيني هم نيست كه دارم سوار ميشم
    با اين قيمت از هر لحاظ بگيد عاليه
    باكيفيت
    پرشتاب
    بي صدا
    نرم
    هندلينگ عالي
    فني جت گريين ژاپن
    تايم زنجيري
    به نظر من ايراد نداشتن ال اي دي روي فرمان

  26. نویسنده خدا وکیلی نشستی تو این ماشین یا فقط از رو عددای کاغذ داری نظر میدی؟ یکی از ضعیفترین پیشرانه ها رو داره؟ یه بار با کولر روشن بشین توش و یک ساعت باهاش بچرخ تا بفهمی ماشین جون داره یا نه؟ فضای صندوق کم؟ ششصد لیتر فضا داره اونوقت میگی کمه؟!صدای موتور زیاد؟ اون صدایی که شما میگی واسه همه ماشینای گیربکس cvtهستش. تو رو خدا یه ذره وجدان و مردونگی داشه باش و تا وقتی تجربه نکردی حرف نزن.به قول یه بنده خدایی شاید ماشینی که دربارش نظر میدی پس انداز یک عمر یه کارمنده پس با نامردی خرابش نکن

  27. به نظر من ماشین بسیاز زیبایی هست. اولین بار که توی خیابون دیدمش فکر کردم نسخه جدیدتر و پیشرفته تر اس ۵ هستش که به بازار اومده. یه ماه دیگه تحویل میگیرمش. البته من ۱۰۵ تومن خریدمش. کاش یه ماه زودتر میجنبیدم تا ۲۰ میلیون پایین تر میخریدمش. همه نظرهای دوستان رو خوندم. نوشته ها حاکی از اینه که ماشین خوبیه. بی عیب و نقص نیست ولی محاسن بیشتری نسبت به معایبش داره.

  28. برشمردن مزايا و معايب اين خودرو بدون هيچ تعصب بعد از يك مسافرت از كرج به اصفهان از طرف جاده گلپايگان و خوانسار و سپس يك مسير تقريبا سخت كوهستاني در امتداد رود زاينده رود تا اصفهان(ضمنا خودرو قبلي بنده سمند بود كه به تبع با ان مقايسه ميكنم)
    1- كشش ماشين عالي در سربالاييها با شيب پر پيچ و در عين حال تند (از سد زاينده رود تا پل زمانخان)در بعضي مواقع به حالت اسپورت و يا دنده دستي تغيير ميدادم ولي بيشتر مسير رو روي حالت Dبه راحتي رفتم.
    2-هندلينگ عالي
    3-نرمي عالي در حد و حتي بهتر از سمند
    4-كولر فوق العاده عالي و سرد
    5- دنده عقب ضعيف نسبت به سمند
    6- شتاب اوليه كمي ضعيف نسبت به سمند (اما انقدر محسوس نيست مگر خيلي حساس باشي و ضمنا به طرز رانندگي هم مربوط ميشودكه بايد لم و قلق گيربكس CVTدستت بياد.)
    7-شتاب ثانويه عالي وپر شتاب
    8- مصرف سوخت معقول(هنوز مصرف واقعيش به دستم نيومده انشاالله در سفرهاي بعد بهتر متوجه ميشوم ولي فكر كنم كمتر از سمند بود)
    9-استفاده ار بنزين سوپر ( چرا كه با ريختن بنزين معمولي خودرو در بعضي مواقع بخصوص در سربالايي ها از موتور يك صداي قرقر شنيده ميشود كه در سمند با بنزين معمولي چنين صدايي نشنيدم .البته فقط صدا براي 1يا2 ثانيه و در شروع حركت شنيده ميشود و در عملكرد تاثيري ندارد)
    10-صدا موتور نسبت به سمند بيشتر به كابين وارد ميشود.
    11-صندوق عقب جا دار در حد سمند و حتي بيشتر
    12-فضا سرنشينان جادار و مناسب
    13-و در يك كلام بنده كه از رانندگي با ان لذت ميبرم.

  29. سلام ..اواخرما ه اردیبهشت تحویل گرفتم . فقظ در یک کلام رانندگی باهاش لذت بخشه و خستت نمیکنه . سروصدا نداره . دربها خوب بسته میشه . ترمز عالیه . صندوق عقب جادار. آبشناش درست عمل میکنه . تازگیای یه مسافرت کاری رفتم تو اتوبان از کروز
    استفاده کردم خیلی عالی عمل کرد. از سیستم جهت یابی استفاده کردم . آنقدر عالی جهت ها را درست نشان می داد که خیلی راحت
    مکانی را که میخواستم پیدا کردم .کولر چقدر خوب کار میکنه و جالب اینکه وقتی از کولر استفاده میکنه . موتور افت آنچنانی نداره .
    اور درایوش خوبه من که باهاش حال میکنم . ولی ایی کاش بنزین سوپر بود . چو ن عملکرد بهتر با سوپر داره .. آن دوستی که اون
    مطالب نوشته . احتمالا سوار ماشین نشده ….. خیلی راحته . دم این چینها گرم . امیدوارم روزی برسه که یک شرکت خودور سازی سالم در ایران شکل بگیره که چنین خودروهای در کشور خودمان تولید بشه ….

  30. من این ماشینو پس از اینکه با یکی از دوستام که ماشین داشت مسافرت رفتم خریدم فبلش سوزکی کلاس ۸ داشتم مصرف وکیفیت رانندگی ونرمی فرمانشو قبول دارم تازه پس از فروش سوزوکی ۷۶ ملیون تومان براو موند وبسیار بسیار ازش راضیم حدود شش ماهه دارمش وحدودا ۱۴ تا باهش رانندگی کردم دوستایی که میخوان نظر بدن بهتر یه مدتی سوارش بشن بعد نظر بدهند من اس۵هم سوار شده ام به نظرمن صرفه نظر از شتاب اولیه اس ۳ خیلی بهتر ومناسب تر میتونی امتحانش کنید حتما با من موافق خواهید شد.ممنون

  31. سلام دوستان من تازه این ماشینو خریدم وهنوز سوار نشدم چون پلاک نشده. نظرات شما رو خوندم از موتوری وگیربگس که من نمی دونم ولی واقعا ظاهر شیک وداخل کابین جادار وزیبای داره صندوقش هم نسبت به همه نیم شاستی های مشابهش خیلی عالیه ونیبت به قیمتش توای کرن بازار همچین خودروی نباید با این همه ابشن انتظار بیستری داشت .واتتظار یه خودروروی

  32. به نظر من نسبت به قیمتش در شرایط فعلی که من 105 نفد خریدم .خیلی عالیه

  33. ماشین عاااالی امروز تحویل گرفتم
    از همه لحاظ عااالی
    به نظر من تو ماشین چینیا این تو رنج قیمت خودش بهترین
    کیفیت ساختش واقعا خوبه

  34. کاملا این گفته کذب و بی اساسه. صدای موتور اصلا داخل کابین نمیاد. بسیار ماشین خوبیه. صندوقش هم خوبه حد اقل سه تا چمدان بزرگ توش جا میشه. نمایندگی تا حالا پولی از ما نگرفته. اصلا با این لگنهای ایرانی_ چینی بی کیفیت قابل مقایسه نیست. نویسنده این متن مغرضانه نوشته. یا اینکه اصلا این ماشینو ندیده فقط ازش خواستن اینجوری بنویسه

  35. من ثبت نام كردم ١٠٥ ميليون . چهل دادم بقيش دوساله ١١١ واسم تموم ميشه اكثرا همه تعريف كردن ازش لميدوارم كه خوب باشه
    فقط از افت قيمتش ميترسم

  36. این ماشین دوروز دستم بود
    خوشم اومد از سواریش
    آپشن هاش زیاده
    خیلی نرمه و بی صدا
    ابهاد ش هم بزرگه و جادار
    اگر تصمیم خرید دارین انتخاب خوبیه

  37. یه بحثی هست اینکه موتورش میتسوبیشی است جک s3 و گیربکسش میگن مال شرکت پانچ است که در بلژیک گیربکس تولید میکنه من نمیدونم شما اصلا سوار ماشین شده باشین چون شتابش فوق العادس بعد آب بندی …. منم این ماشین رو با توجه به تعریف های که ازش شد خریدم و از اونایی که منو راهنمایی کردن این ماشین رو بخرم ممنونم چون سواریش دست کمی از کره ای نداره یه جورایی محدود شده اوناست

  38. من ۶ ماهه خریدم عالی از همه لحاظ فقط رینگش کوچیکه کاش ۱۷ بود که زیبایی بینظیر بهش میداد

  39. خیلی خیلی گرونه ۱۶۱ میلیون و اینکه کرمان موتور جدیدا با تاخیر بیش از ۶ ماه داره ماشینارو تحویل میده و کلا زیر قرارداد های قطعی بسته شده زده و ۸ میلیون اضافه میگیره نخرید که پولتون رفته …

  40. درسته که قیمتش زیاده
    اما شرکت کرمان موتور نباید از امکانات این خودرو مثل کروز کنترل و فرمان برقی و مانیتور و ضبط mp5 و عرض کم بزاره
    اگه این کار رو بکنه اولا اعتبار بدست آورده طی این چند سال رو از دست میده و دیگه به عنوان یک شرکت سالم ازش یاد نمیشه
    در ثانی اگه کم کاری کنه چه فرقی بین گاریهای ایران خودرو و سایپا با این خودرو خواهد بود

  41. بدون هيچ تعصبي اين متن دروغ محض است و نويسنده حتي ماشين رو از نزديك نديده.

  42. من مزدا ۳ نیو دارم. یک ۲۰۶ تیپ ۵ و یک جک S3.
    تکلیف ۲۰۶ که معلومه فقط به درد این میخوره که باهاش تو خیابون‌ها گاز بدی که زود برسی. یعنی تنها مزیتش کوچیک بودنه ولی کلا ماشین به درد نخور و سرطان.
    مزدا ۳ که دیگه جایی برای انتقاد نداره جز این که چون ماشین اسپرتیه جلوبندیش باید هر ۶ ماه بررسی بشه. کلا از هرچی ماشین کره‌ای هم که هست بهتره یعنی راضی نشدم با سوناتا ۲۰۱۸ هم عوضش کنم. نرم بدون خرج بدون دردسر.
    اما جک S3. کی میگه ماشین چینی به درد نمیخوره؟ این حرف مال قدیم‌ها بود که بی کیفیت‌های چین وارد ایران میشد. الآن این حرف‌ها جایی نداره. درسته که به ماشین ژاپنی نمیرسه ولی دقیقا با هیوندا برابری می‌کنه. حداقل این برند عالیه. جای فراخ، نرمی، امکانات قابل قبول، بی دردسر، دید عالی. نمیشه که با لکسوس مقایسه کنی. کرمان موتور هم ۳ ماهه تحویل داد.
    پس بهتره الکی انتقاد نکنید.
    ماشین عالی و بی دردسریه. از سایت هم تعجب میکنم که میگه نخریم. خب دلایلی رو بگید که میشه بخریم. بهتر از هرچی ماشین ایرانیه. رقیب ماشین کره‌ای هم هست.

  43. ی جوری گفته این ماشین کوچیکه که انگار ی رنو پی کی میخرید و متورش هم متور هوندا ۱۲۵هس!
    میخوام بگم اینا همش دروغه و فقط صدای داخل کابین در دور های بالا به گوش میرسه و صدای داخلش هم بسار کم تره خودروهای داخلی هس ومتورش هم برا افرادی که نمیخوان مسابقه بدن و اینا خوب هست

  44. کارشناس محترم مطمئنی اونی که دیدی و راجع بهش این مقاله رو نوشتی جک اس۳ بوده؟‌؟‌؟؟!!! من یکساله دارم قبلا هم ماشینهای خوبی داشتم ولی به جرات میتونم بگم چیزی کم نداره به قول دوستان از آشغالای تولید داخل خیلی خیلی بهتره در این شکی نیست

  45. من یکسال دارم و بیش از پولی که براش دادم در مقایسه با همقیمتاش ازش راضی هستم
    تا کی میخوان بگن فقط آشغالهای داخلی خوبن و بقیه بدرد نمیخورن و مردم مظلوم باور کنن نمیدونم
    از رانندگی باهاش توی سفر ۱۰۰۰ کیلومتری لذت بردم و علی رغم اینکه نیم شاسی هست و شاسی بلند نیست جای داخلش به مراتب بیش از دنا پلاس و امثالهم هست که تقریبا هم قیمتن
    گیربکس اتومات رو نمیشه با سانتافه ۸۰۰ میلیونی مقایسه کرد ولی واقعا بی صدا و نرمه
    شتابش هم از سمند بهتره
    امکانات هم که از همه داخلیها بیشتره

  46. همش چرت و پرت بود، ۲ ساله این ماشینو دارم از هر نطرعالی و بی نقصه. قشنگ معلومه بدون تحقیق و با هدف خاصی این متنو نوشتی.

  47. کسی در مورد قدرت کولرش اطلاعی داره ؟ چون جک اس ۵ خیلی کولر ضعیفی داره .

  48. منظورم جک جی ۵ بود که کولرش ضعیفه خیلی . کولر اس ۳ چطوره ؟

  49. تمام نکات را دوستان گفته اند بجز یکه نکته مثبت که فرمان برقی ان هست وبسیار نرم و دقیق عمل میکنه.

  50. چرا سایت چیز های الکی مینویسه تو مقایسه نوشته ۱۴۹۸ سی سی موتور اس ۳ ۱۵۹۸ سی سی هست دارن اس ۳ رو بد نام میکنن

  51. در حالت دنده اتومات شتاب ماشین کمه. اگه شتاب میخواین تو حالت اسپرت با تیپ ترونیک تعویض دنده کنید مشکل شتاب نخواهید داشت.

  52. از دنیا عقبی‌ها. این ماشین برای قشر کم درآمده؟ واقعا که اون موقع که ۷۰ تومن بود به زور ملت می خریدن الان که ۲۷۰ تومن شده چی می‌گی؟

  53. S3وj4یه امتیازی داره که کمتر ماشینی اونا داره ماشینای ایرانی که تو خواب هم نمی بینند واون امتیاز بزرگ اینه که به جای تسمه تایم زنجیر تایم داره یعنی هیچوقت تسمه نمی خواد وتسمه پاره نمی کنه وبیابان مرگت نمی کنه چون زنجیر داخل موتور وتو روغن می چرخه هیچوقت آسیب نمی بینه با این اوصاف نازه ماشینای پیشرفته رسیدند به پیکان که به جای تسمه زنجیر تایم دارند

  54. نويسنده خیلی مغرضانه نوشته درسته قیمت اش خیلی زیاده توی ایران قیمت چی واقعی هست؟،اینقدر به خودروهای چینی واکنش بد نشون دادن دلیل عدم آگاهی هست فقط،خوردروهای چینی خیلی خیلی بهتر از لگن های ایرانین

  55. لطفا دروغ نگید چون واقعا فضای خیلی جاداری داره خودم هم اس فایو اتوماتیک دارم هم اس تری از نظر فضای جاداری خیلی شبیه هم هستن در ضمن شتاب خیلی خوبی داره به جرئت میتونم بگم عین اس فایو میره مخصوصا اگر حالت اسپرت با‌شه اس تری رو همین هزار و چهارصد تحویل گرفتم هیچ اپشنی کم نشده بود تازه مانیتورس اندروید شده و بهار پس اطلاعات غلط ندید لطفا به مردم

  56. در جماعت چینی جک اس ۵ حداقل قیافه و شتاب داره، اس ۳ اون دو تا هم نداره
    با چینی کنار میاین، اس ۵ دست دو بخرین با این پول
    مثل من چینی سوار نیستید، اسپرتج ۲۰۱۰ یا اگه مدل پایین می ترسید، رنو داستر
    چرخشون به هیکل این ماشین می ارزه

  57. واقعا ماشین عالی هستش هم سواری خیلی نرمی داره و هم شتاب خیلی عالی داره مخصوصا وقتی حالت اسپرت می‌زنی قشنگ تفاوت رو حس میکنی و آپشن های خیلی زیادی داره و ترمز های خیلی قوی و کولر بسیار خنک و فضای بسیار جادار و ظاهر بسیار قشنگ این سایت هم قشنگ معلومه دشمنی داره با این ماشین چون هیچ کدوم از حرفاش درست نیست

  58. اتفاقا جک اس تری خیلی هم ظاهر قشنگی داره و شتاب خیلی عالی داره مخصوصا حالت اسپرتش تو سلیقه نداری پس لطفا اطلاعات غلط نده یه دونه لاستیک جک اس تری شرف داره به اون رنو داستر و اسپورتیج که فقط پول برندشونو میگیرن

  59. سلام چرا مغرضانه می‌نویسید من جک رو دارم خیلی راضیم فضای عقبش از دنا و ایکس ۲۲ بیشتر و معادل ایکس ۳۳ هست .کم خرج و بی آزار با تست تصادف ۵ ستاره.
    لطفا در آپارات نظرات صاحب نظران رو بشنوید.

  60. چقدر زشته جلو و عقبش هارمونی نداره 1 متر طول داشبوردشه میتونی سفره بندازی رو داشبوردش غذا سرو کنی جوون پسند نیست عین عقب موندهاست یاد فیلم سوته دلان بهروز وثوق می افتی قیافش کله خربزه ای یه

  61. با سلام بنده نظرات خودم رو بعد از یکسال که از این ماشین استفاده کردم خدمت دوستان عرض میکنم. برای یه خانواده ۴ نفره کاملا فضای کابین و صندوق عقب مناسبه. در سربالایی و با بار زیاد و ۴ نفر مناسب اگه از حالت اسپرت دنده استفاده کنید شما رو مایوس نمیکنه. مصرف و استهلاک کمی داره. مخارج خاصی توی این یکسال نداشته. در کل کاملا راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا