مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا تصاویر رندر S2000 به واقعیت بدل خواهند شد!

کمپانی هوندا، تولید مدل معروف S2000 خود را در  سال 2009 متوقف نمود اما در سال‌های اخیر، خبرهایی از راه اندازی مجدد خط تولید این خودرو به گوش می‌رسد. این خبرها در ماه ژوئن سال 2015، زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که عکس‌های مرموزی از ماشین اسپرت جدید هوندا منتشر گردید. این عکس‌ها می‌تواند نشانه ای از تولید یک کوپه شاهکار دیگر باشد. متاسفانه این خودرو هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا این عکس‌ها به واقعیت تبدیل خواهند شد یا فقط در حد عکس و تصاویر ذهنی باقی خواهند ماند.

در تصاویر منتشر شده، ماشین مورد نظر، به احتمال زیاد پیش نمایشی از مدل مفهومی است که به جای آینه بغل‌های سنتی، دارای دوربین‌های حرفه ای است. علاوه بر این، چراغ‌های باریک جلویی همساز شده با دریچه های تهویه هوای بزرگتر از حد معمول قسمت جلو و یک دفیوزر عظیم در پشت، بیشتر نمایانگر یک خودروی نمایشی هستند تا یک خودروی جاده رو.

پس از تلاش‌های بی وقفه برای پیش‌بینی انتهای جلویی مدل آماده تولید، هم اکنون زمان آن است که ما حدس‌های خود را در مورد S2000 ارائه دهیم. تازه ترین اخبار نشان می‌دهد که گویا این شاهکار هوندا تا انتهای سال 2018 با قیمت پایه 50 هزار دلار تولید خواهد شد. اگر خبرها درست باشد، این کوپه شاهکار جدید، دو دهه پس از تولید نسخه اصلی S2000، عرضه خواهد گردید و در عین حال، دلیل خوبی برای برگزاری جشن 70 سالگی کمپانی هوندا خواهد بود.

نسل سوم S2000  از یک موتور بنزینی توربوشارژر متناسب با سوپرشارژر الکتریکی بهره خواهد برد که از تاخیرهای توربو خطرناک جلوگیری می‌کند. انتظار می‌رود که توان خروجی این موتور، چیزی بیش از 320 اسب بخار یا 238 کیلووات باشد که از طریق یک سیستم انتقال 8 سرعته دو کلاچه به جاده منتقل می‌شود.

همچنین در نظر داشته باشید که هوندا، با یک مدل مفهومی تمام الکتریکی جدید در نمایشگاه اتومبیل توکیو این ماه شرکت نمود که ممکن است سرنخ‌هایی را در مورد خودروی اسپرت جدید این کمپانی ارائه کند.

 

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا