مکمل بنزین
گوناگونخبر

فصل دوم برنامه گرند تور، هیجان انگیزتر از قبل خواهد بود!

فصل دوم برنامه گرند تور (Grand Tour) به تازگی شروع شده و به خوبی در حال انجام است. در این فصل، گروه، چادرهای خود را در یک مکان مناسب در حوالی ایالت Great Tew برپا نموده‌اند و از تریلری که به تازگی منتشر شده تقریبا می‌توان دریافت که قرار است چه برنامه هایی در این فصل از برنامه گرند تور ارائه شود. علاوه بر تریلر، چند تصویر نیز از فصل جدید این برنامه منتشر شده که تا حدی پرده از کارهای عجیب و غریبی که قرار است این پسران در این فصل انجام دهند برمی­‌دارد.

از طریق صفحه رسمی فیسبوک گرند تور، می‌توان نگاه گذرایی به سفرهای این فصل کلارکسون، هموند و می انداخت، گویا این پسران قرار است به سفرهای خود با انواع SUV ها، سوپرماشین‌ها و وسایل نقلیه آفرود ادامه دهند. تصاویر جدید منتشره نشان می‌دهد که ابر خودروهایی نظیر لامبورگینی آونتادور و رودسترهای آفرودی نظیر آریال نومد و حتی نیسان پس فایندر در وضعیت بغرنج و غیر قابل اعتمادی به سر می‌برند.

طبق گزارشها، این پسران به سفرهای خود در سراسر جهان ادامه خواهند داد و در برخی مناطق نظیر کلرادو، نیویورک سیتی، موزامبیک، دبی و حتی آلپ سوئیس توقف خواهند کرد. به احتمال زیاد در این فصل شاهد سفرهای عجیب و غریبتر کلارکسون و گروهش به مکان‌های بیشتری نسبت به فصل‌های قبل خواهیم بود و قرار است بسیاری از تصاویر استثنایی این فصل در کتابی به نام راهنمای گرند تور در جهان چاپ شود که توسط هارپر کالینز در 31 اکتبر امسال منتشر خواهد گردید.

واضح است که محبوب‌ترین بخش این برنامه که طرفداران زیادی را به سوی آن جذب نموده، سیر و سیاحت این گروه در سراسر جهان و رخ دادن ماجراهای گوناگون برای آنها در مسیرهای جاده ای است. بنابراین اندی ویلیامز، تهیه کننده برنامه گرند تور بیان داشته که در این فصل، شاهد ماجراهای جاده ای بیشتری خواهیم بود.

انتظار می‌رود که این فصل از برنامه گرند تور نهایتا تا پایان امسال در آمازون قابل مشاهده باشد. فصل اول این برنامه توانست از نظر تعداد مشاهده در سرویس Prime Video و همچنین  بیشترین ویدیوهای دانلود شده آمازون، رکوردی بزند. ولی فصل دوم وعده داده که مملو از جنون و سرعت و ویدئوهای جالب رانندگی با انواع وسایل نقلیه باشد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا