مکمل بنزین
گوناگونخبر

برنامه ریزی جدید ولوو برای حضور فعال تر در آمریکا و آسیا!

امروزه بر هیچ یک از علاقمندان حوزه اتومبیل این مورد عجیب نیست که ولوو یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودروسازان در طی سالیان اخیر بوده است و توانست با تکنولوژی و نوآوری های روزافزون خود دراین عرصه کمک بسیاربزرگی را در زمینه ایمنی درجاده ها وکاهش تصادفات به تمامی خریداران وبازارهای فروش خود کند. ولوو در حال حاضر متعلق به شرکت خودروسازی جیلی که از بزرگترین فعالان این زمینه در کشور چین است. ولوو با مالکیت جیلی درحال حاضر توانسته است به رکورد فروش بی نظیری در سطح بین المللی دست پیدا کند که ازجایگاه اولیه خود که رقیب مهمی برای کمپانی های مشهور این حوزه به حساب نمی‌آمد، اما هم اکنون به جدی ترین رقیب برندهای معروفی هچون مرسدس بنز، بی ام و، لکسوس، پورشه و آئودی محسوب می‌شود و با تولید و عرضه کردن خودروهای خود در رده های مختلف و گسترده توانسته است رقبای خود را در بعضی بازارها نیز پشت سرگذارد.

محصولات ساخته شده توسط این برند خوش نام دارای تکنولوژی ها بسیار نوین و سطح امکانات بسیار کاملی در زمینه ایمنی از جمله رادارهای جانبی، نقطه کور، عابر پیاده، تشخیص اشیا، ترمز اتوماتیک، اسکن انواع سطوح جاده، 12 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و درزمینه رفاهی به امکاناتی شامل ماساژور، مانیتور 12 اینچی تمام لمسی با قابلیت های فراوان دیجیتالی، گرم کن و سرد کن صندلی ها، سیستم صوتی بسیار قوی B&W ودیگر موارد اشاره کرد و در زمینه قوای محرک و پیشرانه نیز با تولید موتورهای 2.0 لیتری با استفاده همزمان از توربوشارژر و سوپر شارژها توانسته است قدرت بسیار مناسبی را تولید و در دسترس خریداران خود قراردهد.

 

حوزه فعالیت جدید درآمریکا وآسیا

این شرکت خودروسازی اهداف جدید خود را پس از بازار اروپا، عرضه وتولید محصولات خود درآمریکا شمالی و آسیا اعلام کرده است. این کمپانی تولیدات خود را در کشورچین و درکارخانه مرکزی خود با سرمایه گذاری شرکت جیلی چندین سال پیش آغاز کرده و درحال افزایش تنوع محصولات خود در کلاس های مختلف و قابل عرضه در چین و دیگر همسایگان، در این منطقه است و گام دوم سرمایه‌ گذاری خود را نیز معطوف بازار خودرو در آمریکا شمالی و کشورهای کانادا و ایالات متحده کرده و با صرف هزینه بالغ بریک میلیارد دلار در کارخانه جدید خود، آغاز تولید دوبرابر محصولات خود را کلید خواهد زد.

با توجه به اخبار منتشرشده توسط خبرگزاری رویترز، این اقدام ولوو پیرامون چهارمین سال شکسته شدن رکورد فروش ولوو در بازار آمریکا اعلام گردیده است. فعالیت این شرکت درزمینه افزایش ظرفیت تولید و عرضه قبل ازشروع به کار رسمی کارخانه جدید، خبر از آن می‌دهد که این کمپانی افزایشی به میزان 2500 نیروی کار جدید را به خود خواهد دید. قبل ازاین موضوع نیز، برای کارخانه ولوو درآمریکا 2000 نفر نیرو انسانی برای کار تخمین و استخدام گردیده بود. حال منابع آگاه این حوزه اطلاع داده‌اند که کارخانه این کمپانی سوئدی درایالت کارولینای جنوبی درسال 2018 آغاز به کارخواهد کرد. پیش بینی این شرکت بر آن منوال است که سالانه بیش از ۵۰۰ هزاردستگاه از انواع محصولات بنزینی و هیبرید خود را تولید و در آمریکا شمالی عرضه خواهد کرد.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا