Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شاید خودروی جدید پژو 3008 در نمایشگاه خودرو تهران حضور داشته باشد

براساس شنیده‌ها، ایران‌خودرو در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که در ماه آذر برگزار خواهد شد، حضوری قدرتمند خواهد داشت. گفته می‌شود شرکت ایکاپ در این نمایشگاه در غرفه خود، اکثر محصولات جدیدش را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. ایران‌خودرو که اخیرا تولید خودروهای پژو را شروع کرده احتمالا در این نمایشگاه دستگاه‌های جدیدی را به نمایش می‌گذارد.

انتظار داریم که این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، پژو 3008 را در معرض دید عموم قرار دهد. این محصول که در اروپا موفقیت‌های زیادی کسب کرده، به عنوان خودرو سال 2017 این قاره سبز نیز انتخاب شده است.

در پژو 3008 از موتور بنزینی 4 سیلندر با حجم 1600 سی‌سی توربو استفاده شده که قادر به تولید 165 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور است که آن را قادر می‌سازد تا در کمتر از 9 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

قیمت پایه این محصول در کشور سازنده یعنی فرانسه نزدیک به 24 هزار دلار بوده که نزدیک به 3 هزار دلار از پژو 2008 گران‌تر است. پژو 3008 در ایران رقبای بزرگی در برابر خود دارد که برای مثال می‌توان به کیا اسپورتیج و هیوندای توسان اشاره نمود. با توجه به این موضوع که قیمت خام این محصول تنها با تبدیل قیمت آن به ریال، نزدیک به 100 میلیون تومان می‌شود، باید انتظار قیمتی بالاتر از 150 میلیون تومان را برای آن داشت.

پژو 3008

امیدواریم که ایران‌خودرو این محصول را در نمایشگاه به نمایش درآورد تا بتوانیم از نزدیک با این خودروی زیبا ملاقات کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.