مکمل بنزین
گوناگونخبر

اطلاعات جدیدی از بی‌ام‌و i8 رودستر فاش شد!

از این موضوع مطمئن هستیم که بی‌ام‌و در حال آماده شدن برای معرفی i8 رودستر است، البته انتظار رونمایی از آن در نمایشگاه خودرو فرانکفورت را داشتیم که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. براساس گزارشی جدید، تنها چند هفته تا رونمایی از این خودرو زیبا زمان باقی مانده است. گفته می‌شود که این شرکت آلمانی در مراسمی خصوصی در لندن برای برخی از مشتریان خوش شانس خود از بی‌ام‌و i8 رودستر پرده برداشته و برخی از اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

اول از همه به این موضوع اشاره شده که وزن محصول جدید کاهش یافته و همچنین طراحی آن بسیار شبیه به نسخه مفهومی بوده که برای اولین‌بار در سال 2013 از آن رونمایی شد. سقف این خودرو پارچه‌ای بوده و همچنین صندلی‌های عقب برای افزایش فضا برداشته شده‌اند. گفته می‌شود که صندلی‌های جلو پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسخه کنونی کرده‌اند و سرنشینان احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

بی‌ام‌و i8 رودستر

در این نسخه از موتور الکتریکی قوی‌تری استفاده شده ولی موتور بنزینی آن تفاوتی با نمونه کوپه موجود در بازار ندارد. شایعات به حداکثر قدرت تولیدی 372 اسب بخار (277 کیلووات) توسط بی‌ام‌و i8 رودستر اشاره دارند. نسخه کنونی قادر به تولید 357 اسب بخار (266 کیلووات) قدرت بوده که توسط یک موتور برقی به همراه موتور 3 سیلندر بنزینی با حجم 1.5 لیتر تامین می‌شود.

اطلاعی از زمان معرفی این محصول جدید در اختیار ما قرار نگرفته ولی مسلما قیمت آن از نسخه کوپه باید بیشتر باشد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا