مکمل بنزین
تماشاخانه

تست تصادف ولوو XC40 را ببینید!

خودروهای سوئدی ولوو همیشه در میان خودروسازان جهانی از لحاظ ایمنی زبانزد بوده‌اند. این کارخانه در سال میلادی جاری رندرهای جدیدی از شاسی‌بلند جدیدی به نام ولوو XC40 را منتشر کرد و به تازگی تست تصادف از سمت پهلو با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت را به نمایش درآورده است که نشان از ایمنی بالا و قدرت زیاد این شاسی‌بلند در برابر ضربات است.

ولوو XC40 با ظاهری جوان پسندانه، اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار جهانی خواهد شد. از سوی دیگر در سری XC‌های ولوو، این خودرو کوچکترین شاسی‌بلند محسوب می‌شود. از مشخصات فنی این خودرو موتور چهار سیلندر توربو با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و چهار محوره است، به احتمال زیاد ولوو مدلی دیگر با قدرت حرکت محور جلو و موتور ۲۰۰ اسب بخاری را اواسط سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد کرد. در داخل این خودرو صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی مجهز به سیستم اپل کارپلی و اندروید خودرو است و انواع و اقسام تکنولوژیهای ایمنی روز و استاندارد در آن به کار گرفته شده است.

یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو فضای ۴۲۳ لیتری تعبیه شده داخل کابین است که حاکی از راحتی و آسایش سرنشینان و راننده‌اش است. در طراحی بیرونی این خودرو نیز ولوو سعی کرده چراغ‌های LED جذابی را برای جلو و عقب خودرو کار بگذارد و تایرها را به رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی مجهز سازد که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان قیمت احتمالی این شاسی‌بلند کوچک را حدود ۲۸ هزار پوند برآورد کرده‌اند که می‌تواند رقیب‌هایی برای رنج‌روور Evoque، مرسدس بنز GLA و آئودی Q3 باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا این خودروی جمع و جور سوئدی می‌تواند بازار را به دست بگیرد یا خیر؟!

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا تست تصادف ولوو XC40 را از پهلو به شما نشان دهیم!

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا