مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت و مشخصات کیا STONIC در انگلستان!

مدل STONIC اولین خودروی تولیدی کمپانی کیاموتورز در خانواده سگمنت B بوده و اکنون در انگلستان می‌توان این خودروی جدید را سفارش داد. خودروی مذکور براساس آخرین نسل کیا ریو ساخته شده و از پیشرانه‌های مرتبط با آن استفاده می‌کند. STONIC در مرکز طراحی Namyang کره ساخته شده و برای بررسی‌های نهایی راهی فرانکفورت آلمان شده است.

قیمت کیا STONIC در انگلستان از 21647 دلار آغاز می‌شود. مدل پایه کیا STONIC یک پیشرانه بنزینی 1.4 لیتری با قدرتی معادل 97 اسب‌بخار دارد. ویژگی‌های استاندارد کیا STONIC شامل رینگ‌های 17 اینچی، سنسورپارک عقب، آینه‌های جانبی برقی،چراغ‌های LED، DRL و… است. همچنین در محیط داخلی STONIC شاهد یک کیلومتر شمار 3.6 اینچی، شیشه‌های الکتریکی، سیستم صوتی 6 کاناله و… هستیم.

امکان سفارش کیا STONIC با یک پیشرانه بنزینی 1 لیتری T-GDiتوربو با قدرت 116 اسب‌بخار وجود دارد. اگر پیشرانه مذکور شما را راضی نکرد؛ می‌توانید خودروی STONIC را با یک پیشرانه توربو دیزل 1.6 لیتری CRDi و با قدرت 106 اسب‌بخار سفارش دهید.

در نهایت باید بدانید که کیا در محیط داخلی STONIC از امکاناتی مانند؛ رنگ‌بندی دوگانه تریم داخلی، سیستم ورود بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع، برف‌پاک اتوماتیک و صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند و… استفاده است.

نسخه‌های اولیه کیا STONIC با دو پیشرانه 1 لیتری T-GDi و 1.6 لیتری CRDi عرضه شده و قیمت آنها به ترتیب  19695 و 20495 دلار است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا