Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

3 دلیل برای آنکه ام‌وی‌ام X33 جدید بخریم!

یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان چینی حاضر در بازار خودرویی ایران، شرکت چری است. این شرکت با همکاری مدیران خودرو چند مدل از محصولات خود را بیش از 10 سال است که در ایران به فروش می‌رساند و درحال حاضر با عرضه محصولاتی همچون تیگو7، تیگو5، X33، X22، ام‌وی‌ام 550، ام‌وی‌ام 315 و ام‌وی‌ام 110 جدید یکی از از فعال‌ترین شرکت‌های خصوصی در کشور بشمار می‌آید.

در این مطلب به معرفی چندین نکته مهم پیرامون خرید X33 جدید می‌پردازیم و عوامل فروش بالای این محصول درکشور را بررسی خواهیم کرد.

تاریخچه ام وی ام X33 در ایران

این محصول در چین با نام تیگو ایکس 33 شناخته می‌شود، اما در ایران بدلیل حفظ نام برند تجاری مدیران خودرو لوگو این شرکت بر روی این خودرو نصب گردید. ایکس 33 نخستین بار در حدود 7 سال قبل وارد بازار خودرو کشور شده و توانست بعنوان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران نام خود را به ثبت برساند. زیرا در زمان عرضه این خودرو، رقیبی جدی برای آن در بازه قیمتی آن سال‌ها حضور نداشته و می‌توان یکی از عوامل دیگر فروش بالا این محصول در سال‌های نخستین را کیفیت ساخت مناسبتر نسبت به محصولات داخلی دانست.

از مشخصات فنی ایکس 33 نسل اول در کشور می‌بایست به مواردی همچون موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ 2000 سی‌سی با توان خروجی 139 اسب بخار، گیربکس 5 دنده دستی، باک بنزینی 57 لیتری، میزان مصرف سوخت به صورت ترکیبی 11 لیتر در هر صدکیلومتر و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت اشاره کرد. این خودرو در سالیان گذشته، دوبار شاهد فیس لیفت یا همان تغییرات ظاهری جدید بر روی خود بوده است و نسل فعلی این خودرو با دو کد تجاری S و اسپرت عرضه می‌شود.

کیفیت ساخت مناسب و رضایت بخش

ایکس33 جدید دارای کیفیت مناسب ساخت و مونتاژ رضایت بخشی است. با توجه به نمرات کسب شده توسط این خودرو در میزان رضایت و تولید آن، ایکس33 جدید می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در مقایسه با رقبای خود در این بازه قیمتی عنوان شود، زیرا در رده قیمتی مابین 70 الی 80 میلیون تومان رقبای دیگر این محصول نیز در نمونه صفر کیلومتر غالبا ساخت کشور چین بوده و به غیر از قدرت بیشتر پیشرانه در برخی موارد، در سایر پارامترها برتری دیگری در مقابل ایکس 33 جدید نخواهند داشت.

طراحی ظاهری و کابین

ایکس33 جدید نسبت به نسل قبلی خود از طراحی ظاهری زیباتر و خشن تری سود می‌برد، که این امر باعث استقبال بیشتری از این محصول درقیاس با دو نسل پیشین خود در این مدت زمان یکساله شود. در مدل اسپرت این خودرو، سقف به رنگ مشکی ایجاد شده که یکی از مهم‌ترین نقاط قوت طراحی این محصول بوده و مابین جوانان طرفدارن بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

درگام بعدی می‌بایست به طراحی جلوپنجره و نمای جلویی خودرو اشاره کرد که قیاس با دو نسل قبلی خود تغییر کرده و به محصولات به روز در سطح بین المللی نزدیک تر شده و رینگ‌های اسپرت 5 پر جدید این محصول نیز از دیگر موارد مهم در برتری این خودرو نسبت به سایر رقبای قلمداد می‌شود.

نمای عقب این خودرو نیز بسیار شکیل بوده و دارای دو خروجی اگزوز به صورت نمادین بوده، که چهره‌ای بسیار زیبا را به آن بخشیده است. در داخل کابین نیز در ایکس33 جدید تغییراتی جدید اعمال گردیده و از دو نسل قبلی خود بسیار پیشی‌گرفته است، این تغییرات شامل طراحی جدید داشبورد به صورت کاملا جدید و بروز، استفاده از نوارهای قرمز رنگی در دور خروجی تهویه مطبوع و دیگر قسمت‌ها در داخل کابین خودرو و طراحی صفحه نمایشگر در قسمت وسط کنسول و نوع قرارگیری آن نزدیک به بخش پشت فرمان، از نکات جالب طراحی داخلی این خودرو هستند که از موارد مهم در خرید این خودرو به شمار می‌رود.

امکانات رفاهی

از دیگر مواردی که پیرامون خرید این خودرو به خریداران توصیه می شود، وجود امکانات رفاهی قابل قبول در این مدل است. در ایکس33 جدید بسیاری از موارد پیرامون مسئله مهمی همچون آپشن در نزد ایرانیان رعایت و بهبود یافته است، از امکانات قابل قبول این خودرو می‌توان به وجود دو حالت رانندگی شامل Eco Mode و Sport Mode ، کاهش میزان صدای ورودی به داخل اتاق طبق استانداردهای روز، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نمایشگر ۸ اینچی لمسی همراه با نویگیشن، بلوتوث با قابلیت اتصال به تلفن همراه، استفاده از دو رنگ متفاوت در داخل خودرو، صندلی‌ چرمی با دوختی قرمز رنگ، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، آینه‌های جانبی برقی، کامپیوتر سفری، سانروف برقی و کروز کنترل اشاره کرد.

خدمات پس از فروش و گسترده

شرکت مدیران خودرو نماینده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات برند چینی چری یکی از گسترده‌ترین مراکز خدماتی مابین سایر شرکتهای خصوصی عرضه‌کننده خودرو در ایران بوده و بر اساس آخرین ارزیابی اعلام صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، شرکت مدیران خودرو موفق به کسب جایگاه اول در میزان رضایت مندی مشتریان با امتیاز دریافتی 696، پیرامون خدمات پس از فروش در بین شرکت‌های تولید کننده خودرو در کشور نیز قرارگرفته است.

 

 

کلام پایانی

بی‌شک، ایکس33 جدید در رده قیمتی 70 الی80 میلیون تومان که در دو مدلS و اسپرت عرضه می‌شود، در قیاس با سایر رقبای خود با چشم‌ پوشی از پیشرانه متوسط خود، در دیگر مسائل از عمکرد بهتری برخوردار بوده و ارزش خرید نسبتا بالایی را دارا است.

این محصول همچنین دارای شرایط بسیار متنوع و تسهیلات بلند مدت در فروش بوده که شاید یکی از اصلی ترین دلایل فروش بالای آن همین تسهیلات ویژه مدیران خودرو باشد!

به سوپر گروه ام‌وی‌ام X33 ملحق شوید

5 دیدگاه
  1. محمد می گوید

    واقعا نسل اول خوب چیزی است

  2. ناشناس می گوید

    سلام ایکس ۳۳اتوم ات ۹۵دارم جیگرمنوخون کرد

  3. ۰۹۹۰۰۰۱۷۸۴۴ می گوید

    سلام هرکس یک چیزی میگد من گرفتم تا الان تحویل ندادن ایا خوبه یا نه

    1. علی می گوید

      عالیه

  4. مهدی می گوید

    بسیار ماشین عالی و خوبی داداش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.