Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با موتورسیکلت بی نظیر تریومف بونویل ۲۰۱۸ آشنا شوید!

کمپانی موتورسیکلت‌سازی تریومف بریتانیا،‌ یکی از بزرگترین برندهای موتورسیکلت سازی در جهان محسوب می‌شود این کمپانی در سال ۱۹۰۲شکل گرفت و رکورد فروش آن مربوط به سال ۲۰۱۲ با  ۴۹,۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت بود که باعث شد این شرکت کارکنان خود را به 1.600 نفر افزایش دهد. سال 2017 اولین‌بار نسل جدید موتورسیکلت‌های این برند با نام بونویل بابر معرفی شد که در 30 روز اول رکورد فروش موتورسیکلت در بریتانیا را شکست، اما بتازگی این کمپانی نسخه 2018 این موتورسیکلت را با رنگ مشکی زیبا و خوف آور معرفی کرده است.

 

تریومف بونویل در دل خود یک پیشرانه دوقلوی ۱۲۰۰ سی‌سی جای داده که قبلا نیز همین پیشرانه در این موتور قرار داشت اما اکنون تغییرات اندکی داشته تا قدرتمندتر ظاهر شود. پیشرانه این موتورسیکلت قادر است به توان ۷۶ اسب‌بخار برسد و در دور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه، ۱۰۶ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که یک گیربکس شش سرعته وظیفه انتقال قدرت را در آن برعهده دارد. این موتورسیکلت زیبا در هر صد کیلومتر تنها ۴.۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند و از استاندارد آلایندگی یورو 4 نیز بهره می‌برد. از لحاظ ظاهری بونویل یک موتورسیکلت کلاسیک با قدرت بالا محسوب می‌شود که در آن رکاب، پدال‌ها، دسته فرمان و اگزوز و تمام جزئیات دیگر به رنگ مشکی هستند و بعضی بخش‌ها نیز از کروم ساخته شده‌اند و رنگ براق آن‌ها باعث افزایش زیبایی موتورسیکلت شده است. جنس متریال و کیفیت ساخت عالی را می‌توان رمز موفقیت بونویل دانست. بطور کلی طراحان این موتورسیکلت با بازنگری در برخی از قسمت‌ها باعث شدند تا یک محصول بی‌نقص و منحصر به فرد تولید شود.

تولیدکننده به ‌جای چرخ‌های 19 اینچی چرخ‌های 16 اینچی را جایگزین کرده است تا با کم شدن ارتفاع ظاهر بهتری به موتورسیکلت ببخشد. همچنین یکی دیگر از تغییرات مدل جدید دوشاخ‌های ۴۷ میلی‌متری است که جایگزین دوشاخ‌های ۴۱ میلی‌متری شده است. از دیگر تغییرات مدل 2018 موتورسیکلت بونویل، می‌توان به چراغ‌های  LED جلو، چراغ‌های تمام LED عقب، ترمز‌های دیسکی با کالیپرهای جدید، کمک‌فنر‌های حجیم و کروز کنترل اشاره کرد.

همچنین بخش‌هایی که از گذشته بر روی این موتور سوار شده بودند و بدون تغییر باقی ماندند می‌توان به کنترل کشش متغیر، ABS، حالت‌های مختلف سواری اشاره کرد. همچنین تریومف این امکان را برای خریداران مهیا کرده تا با خرید آپشن‌های سفارشی، موتورسیکلت مجهزتری داشته باشند. صداخفه‌کن‌ برند ونس و هینس و تعلیق قابل‌تنظیم تنها نمونه‌ای از این تجهیزات محسوب می‌شوند. شما برای خرید این موتورسیکلت در بازار اروپا باید 12 هزار دلار ناقابل هزینه کنید. این موتور لاکچری با رنگ سیاه ترسناک و در عین حال جذاب، ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.