مکمل بنزین
خبرداخلی

کرمان موتور گران کرد؛ افزایش قیمت تا 3 میلیون تومان!

در طی هفته‌های گذشته بازار خودروی ایران بنا به دلایل مختلف اقتصادی و سیاسی، بسیار ملتهب بود. التهاب مورد بحث باعث افزایش قیمت برخی از خودروهای وارداتی شد. همچنین ممنوع بودن واردات خودرو توسط برخی از شرکت‌های ایرانی که پیش از این عنوان نماینده رسمی برندهای خارجی را یدک می‌کشیدند؛ به فضای عجیب بازار خودروی ایران کمک کرد، تا برای چندمین بار در طول هفته‌های گذشته قیمت برخی از خودروهای خارجی افزایش یابد.

از طرفی افزایش نرخ دلار و… باعث شد که برخی از خودروسازان داخلی قیمت محصولات مونتاژی خود را تا حد بالایی افزایش دهند. روند صعودی افزایش قیمت‌ها هنوز هم ادامه دارد و در جدیدترین مورد آن شرکت کرمان‌موتور قیمت برخی از محصولات چینی خود را افزایش داده است. این شرکت که در طول ماه‌های گذشته، با مشکلات فراوانی دست و پنچه نرم کرده است؛ با صدور بخش‌نامه‌ای قیمت چهار مدل از خودروهای خود را افزایش داده است.

به این ترتیب قیمت لیفان X60 اتوماتیک از 68 میلیون و 350 هزار تومان به 69 میلیون 500 هزار تومان رسیده است.

قیمت جک S5 دنده‌ای و اتوماتیک نیز به ترتیب به 87 و 99 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

همچنین جک S3 اتوماتیک نیز با افزایش قیمت همراه بوده و مشتریان از این به بعد به جای پرداخت 71 میلیون و 990 هزار تومان باید 73 میلیون و 990 میلیون تومان پرداخت کنند!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. البته مثل دیگر گرانفروشی هایش است. برای نمونه برخی خودروهای کره ای مونتاژ کرمان موتور گاه تا 9 میلیون از نمونه وارداتی آسان موتور گرانتر هستند

  2. هیچ بنی بشری حق اعتراض ندارد………………..قانون حمایت از مصرف کننده فقط زورش به بقاله محل میرسد…………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا