Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت‌های جدید انواع مدل‌های نیسان سنترا!

کمپانی نیسان در بیانیه جدید خود اعلام نموده که قیمت انواع مدل‌های نیسان سنترا 2018 در ایالات متحده از 16 هزار دلار آغاز خواهد شد و این مبلغ برای مدل‌های کلاس بالا و ممتاز آن، با حذف هزینه‌های پرداختی تا مقصد، به مبلغ 25790 دلار نیز خواهد رسید.

در سال 2018، این کمپانی خودروساز ژاپنی، برخی آپشن‌های جدید را به مدل‌های سنترا اضافه نمود که از جمله آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار در تمام کلاسها به جز آن‌هایی که دارای جعبه دنده دستی هستند اشاره نمود. علاوه بر این، انواع مدل‌های کلاس S از وجود یک سیستم اطلاعات و سرگرمی 5 اینچی نیز بهره می‌برند و مدل‌های SV و بالاتر به یک سیستم کنترل دمای اتومات دو منطقه‌ای مجهز شده‌اند. همچنین یک سیستم کنترل کروز هوشمند استاندارد نیز در مدل SR دارای موتور 1.8 لیتری و انواع مدل‌های SL به چشم می‌خورد.

محدوده مدل‌های سنترای نیسان با مدل سنترا S که به یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری مجهز است و دارای گیربکس شش سرعته بوده و توانی برابر با 130 اسب بخار را تولید می‌کند آغاز می‌گردد. قیمت این مدل با اضافه شدن آپشن گیربکس اتوماتیک تا 18140 دلار افزایش خواهد یافت و قیمت مدل SV نیز با اضافه شدن این آپشن به 18960 دلار خواهد رسید.

اما کسانی که به دنبال عملکرد بهتری هستند می‌توانند مدل‌های نیسمو سنترا و SR توربو را انتخاب نمایند که هر دو به یک موتور بنزینی توربوشارژر 1.6 لیتری با قابلیت تولید توانی برابر با 188 اسب بخار مجهز شده‌اند. قیمت مدل‌های مجهز به این موتور توربوشارژر 1.6 لیتری از 22200 دلار آغاز شده و حتی به قیمت 25790 دلار نیز خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.