مکمل بنزین
گوناگونخبر

اسمارتفون جدید هواوی با طراحی پورشه!

بعد از آن‌که بخش طراحی کمپانی پورشه دامنه فعالیت‌های خودش را افزایش داد و به طراحی قطعات الکترونیکی نیز روی آورد، متد‌های طراحی فوق‌العاده این شرکت خودروسازی آلمانی را در محصولاتی غیر از اتوموبیل‌ها نیز دیدیم. یکی از ابعاد این افزایش فعالیت به همکاری طولانی مدت با هوآوی، کمپانی موبایل‌سازی چینی، مربوط می‌شود.

کمپانی پورشه اسمارتفون جدید هوآوی با نام میت 10 را نیز طراحی کرده است. میت 10 به همان اندازه که از نظر سخت افزاری فوق‌العاده قدرتمند ظاهر شده است، از لحاظ زیبایی‌های ظاهری نیز چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد.

قطعا می‌دانید که میت 10 به عنوان یک اسمارتفون بالارده و با هدف به دست گرفتن بازار تلفن‌های هوشمند گران‌قیمت را دارد ولی در این مسیر رقبای فوق‌العاده قدرتمندی را روبروی خود می‌بیند.

میت 10 دارای یک رم فوق‌العاده قوی 6 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای ذخیره اپلیکیشن‌ها و موزیک‌های مورد علاقه شما است. میت 10 دارای دوربین دو لنزه است که تصاویر رنگی را با رزولوشن 12 و تصاویر سیاه‌و‌سفید را با رزولوشن 20 مگاپیکسل ثبت می‌کند. این اسمارتفون ساخت هوآوی با طراحی پورشه دارای یک حسگر اثر انگشت در پشت و باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری با قابلیت سوپرشارژ هوآوی تنها در 20 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود!

از دیگر مشخصات میت 10 می‌توان به صفحه‌نمایش 6 اینچی با حاشیه بسیار کم و تقریبا غیر قابل تشخیص با تکنولوژی HDR10  و قابلیت تقسیم صفحه به چند قسمت و استفاده از چند اپلیکیشن به صورت همزمان اشاره کرد.

همانطور که دیدید میت 10 دارای سخت‌افزار و ویژگی‌های فوق‌العاده خوبی است و در کنار استایل طراحی پورشه به یک محصول ایده‌آل برای خرید تبدیل شده است. نکته جالب قیمت بسیار بالای نسخه طراحی پورشه میت است! قیمت 1395 دلاری که با یک حساب سر انگشتی در بازار کشورمان چیزی حدود 5 میلیون تومان آب خواهد خورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا