مکمل بنزین
شرایط فروش

H30 کراس را اقساطی بخرید!

شرکت ایران‌خودرو دور جدید فروش خودروی چینی H30 کراس را به شکل نقد و اقساط آغاز خواهد کرد. خودروی مذکور با قیمت 45 میلیون 524 هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای،آبی رویال، قرمز متالیک و نارنجی به فروش خواهد رسید.

همچنین مشتریان ایران‌خودرو با پرداخت 26 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت می‌توانند خودروی H30 کراس را خریداری کرده و بابغی مبلغ را با سودهای 20 تا 22 درصد، در 12 تا 24 ماه پرداخت کنند.

دانگ‌فنگ H30 کراس از یک پیشرانه 1.6 لیتری TU5 با توان 105 اسب‌بخار بهره برده و برای انتقال قدرت از یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. علاقه‌مندان به خودروی مذکور بد نیست که نیم‌نگاهی به مقاله ” ۶ دلیل برای آنکه دانگ‌فنگ اچ۳۰ کراس را نخریم! “بی‌اندازند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام بنظر من استفاده از عناوین بخریم یا نخریم در کلیه مقالات چندان هوشمندانه نبوده و به نوعی تلقی سیاه و سفید و یکجانبه دیدن موضوعات برای خواننده در پی دارد .با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا