مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت نسل بعدی تویوتا Crown به توکیو رفت

تویوتا Crown در دسامبر سال 2012 میلادی معرفی شد و در سال 2015 میلادی، دستخوش تغییراتی گشت. اکنون که تقریبا پنج سال از معرفی نمونه اولیه Crown می‌گذرد و کمپانی تویوتا در جریان نمایشگاه خودروی توکیو 2017 نمونه اولیه و نسخه جدید Crown را معرفی کرده و در نظر دارد که در سال آینده میلادی آن را به تولید برساند.

تویوتا Crown براساس پلتفرم جدید TNGA ساخته شده و جزء خودروهایی محسوب می‌شود که لذت یک رانندگی خوب را به ارمغان خواهد آورد؛ اما ما انتظار داریم که این مدل دوباره مهندسی شده و به بهبود ثبات رانندگی با خودروهای تویوتا کمک کند. به همین منظور اکنون نمونه آزمایشی Crown در Nurburgring آلمان حضور دارد و تویوتا وعده داده است که با مدل Crown، لذت رانندگی را تجربه خواهیم کرد.

جزئیات اولیه نشان می‌دهد که در نسخه جدید Crown به طول و عرض خودرو افزوده شده است؛ که این موضوع دلالت بر این دارد که در محیط داخلی شاهد فضای بیشتری خواهیم بود.

نسل جدید Crown را باید از نظر طراحی جزء نسل پانزدهم  سدان‌های تویوتا دانست. طراحی آن به شدت خشن بوده و ما شاهد یک جلوپنجره بزرگ در جلو  و چراغ‌های بزرگی در قسمت عقب هستیم. نمای جانبی آن به شدت عضلانی بوده و لاستیک‌های بزرگی دارد.

نسخه اصلی تویوتا Crown جدید به سیستم DCM مجهز خواهد بود. سیستم مذکور به جمع‌آوری داده‌های ترافیک و وسایل نقلیه اطراف خودرو پرداخته و با ارائه راه حل‌هایی به پایش ترافیک و کاهش آن در شهرهای بزرگ کمک می‌کند.

اطلاعات بیشتر درباره Crown جدید کمپانی تویوتا در طول برگزاری نمایشگاه توکیو و در اواخر ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا