Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

FD-SI، کانسپت هیجان انگیز کمپانی ایسوزو!

مشاهده خودروهای مفهومی فوق‌العاده جذاب در نمایشگاه اتومبیل توکیو، امری رایج و معمولی است اما در نمایشگاه خودروی امسال، مخلوق جذاب و عجیب و غریب ایسوزو، توجه همگان را به خود جلب نمود. کسانی که دائما با هواپیما سفر می‌کنند ممکن است این خودرو را با یک تراموای فرودگاهی اشتباه بگیرند، در حالیکه افراد معمولی، ممکن است تصور کنند که این خودرو شبیه به چیزیست که در دنباله لوکوموتیوهای دیزلی دیده‌اند. این مدل مفهومی که توسط شرکت ژاپنی ایسوزو تولید شده، FD-SI نام دارد و نشان دهنده اهداف آینده این کمپانی برای تولید ون‌های باری است.

هنوز، جزئیات دقیق این کانسپت کاملا مستطیل شکل و جالب توسط شرکت ایسوزو عنوان نشده، جز این‌که، FD-SI به عنوان یک ون باری برای حمل بارهای سبک طراحی شده که هیچ شباهتی به کامیون‌های فعلی که در اکثر شهرهای جهان استفاده می‌شوند ندارد. شرکت ایسوزو در این خصوص عنوان نموده که این کمپانی نه تنها بر طراحی فضای حمل بار غیر معمولی و عجیب FD-SI تمرکز نموده بلکه راحتی و آسایش راننده را نیز مد نظر قرار داده است، زیرا برخلاف آن‌چه از ظاهر این کانسپت انتظار می‌رود، FD-SI یک وسیله نقلیه خودران نیست و حضور راننده، نقطه مرکزی طراحی این مدل مفهومی بوده است.

قرارگیری صندلی راننده در وسط کابین، باعث قابلیت دید عالی و اشراف کامل بر جاده میشود. دوربین‌های تعبیه شده در مدل کانسپت FD-SI، نیز نمای مناسبی از جاده پشتی را به راننده ارائه می‌کنند، درحالی‌که ساختار لانه زنبوری پشت این کانسپت، باعث استحکام این خودرو شده و فضای کافی را برای حمل بار فراهم می‌آورد. احتمالا این مدل مفهومی برای حمل بارهایی به شکل جعبه‌های کوچک مناسب خواهد بود، چراکه همه چیز باید در درون لوله‌های لانه زنبوری ذخیره شود.

بااین‌که ایسوزو، هنوز چیزی در مورد منبع قدرت این کانسپت عنوان نکرده، اما احتمالا  FD-SI از یک سیستم الکتریکی بهره خواهد برد. از آن‌جا که بیشتر سرمایه گذاران بر روی مدل‌های مفهومی مدروز سرمایه گذاری می‌کنند، به احتمال زیاد خودروی باربری مانند FD-SI برای آن‌ها جالب خواهد بود. اما هنوز نمی‌توان از طراحی لوله‌های لانه زنبوری برای این مدل کانسپت مطمئن بود چرا که نوع حمل بار را محدود خواهد کرد. بااین وجود انتظار می‌رود که افرادی که بیشتر زندگی خود را در خودروهای حمل بار می‌گذارنند از مدل مفهومی FD-SI استقبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.