مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی فوق‌بشری کیا سینان!

در سال‌های اخیر هم طراحان حرفه‌ای و هم آماتور‌هایشان آنقدر پیشرفت کرده‌اند که اتومبیل‌های طراحی شده توسط آن‌ها شاید مخصوص 20 تا 30 سال دیگر است!

این موضوع که در آینده‌ای نه چندان دور ما شاهد اتومبیل‌های کاملا بدون سرنشین و یا اتومبیل‌های الکتریکی خواهیم بود، در طراحی ماشین‌های مختلف تاثیر بسیار زیادی گذاشته و سبک‌طراحی با توجه به این مورد در حال تکامل و پیشرفت است؛ ولی هنوز هم نیاز به کار و توجه بیشتری دارد.

بعضی اوقات طراحان فوق‌العاده با استعداد کار‌هایی می‌کنند که شدیدا چشم‌ها را به خود خیره‌ می‌کند و به نوعی به آینده بسیار دور مربوط می‌شوند. این دیزاین‌ها آنقدر عجیب‌ هستند که نمی‌توان یک بازه زمانی برایشان تعین کرد؛ چه برسد به این‌که روزی به استفاده از آن‌ها فکر کنیم!

کانسپت جدید کمپانی کیا با نام سینان بسیار عجیب و گیج‌کننده است! ظاهر آن برای هر چیزی قابل استفاده است، یک هایپرکار، یک اتومبیل مسابقه‌ای و یا حتی طرحی برای ساخت یک ماشین اسباب بازی!

شاید مدرن‌ترین کانسپتی که تا به حال از کیا دیده بودیم، کیا استینگر GT4 بود که در سال 2014 معرفی شد؛ ولی سینان شاید یک و یا نیم قرن از زمان حال جلو‌تر است! در ادامه می‌توانید چندین تصویر از این کانسپت فوق‌العاده را مشاهده بفرمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا