مکمل بنزین
خبر

مهمترین خودروهای جدید در هفته اخیر به همراه تصاویر!

در این پست کوتاه قصد داریم 5 خودروی برتر هفته اخیر را معرفی کنیم.

  1. کانسپت و یا به عبارتی همان خودروی مفهومی جدید و فضایی شرکت لامبورگینی این بار با نام Lamborghini Terzo Millenio در حضور خبرنگاران رخ‌نمایی کرد. خودرویی با بدنه فیبر کربن برای سبک‌تر شدن این ابر خودرو و باتری‌هایی انعطاف‌پذیر که قوای محرکه آن را شکل می‌دهند.

2. چند ثانیه بیشتر طول خواهد کشید تا BMW M3 CS پیست نوربرگرینگ (Nurburgring) را همگام با M4 GTS بپیماید.این اروپایی اصیل تنها در 7 دقیقه و 38 ثانیه این کار را به انجام رسانده است. با قاطعیت می‌توان گفت که M3 CS خودروی سریعی است.

3. بازهم سراغ یک مدل مفهومی دیگر اما این بار از نوع هوندای آن می‌رویم. هوندا گرن توریسمو این بار با موتور توربوشارژ و بدنه‌ای از جنس فیبر کربن بی‌شباهت به Acura NSX نیست.این هوندای خوش قیافه حدود 300 کیلو وات قدرت در درون خود به ارث برده است.

4. رکوردی تازه از یک خودروی فوق‌سریع و قدرتمند که توان کندن آسفالت‌های خیابان را نیز دارد. Koenigsegg Agera RS در جاده‌های پهرامپ ایالت نوادای آمریکا توانست، قدرت فوق‌العاده زیاد 1360 اسب بخاری خود را برجای بگذارد. پس باوجوداین قدرت انتظار دیدن یک خودروی فوق‌سریع را نیز داریم.

5. از شایعاتی که درباره‌ قدرت موتور زیر کاپوت Chevrolet Corvette ZR1 شنیده می‌شود، می‌توان فهمید که با خودرویی معمولی سر و کار نداریم. اما از این به بعد که اطلاعات این خودروی آمریکایی تنها از طریق مجلات دیده خواهند شد، انتظار ما را برای سریع‌تر شناختن آن بیشتر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا