مکمل بنزین
تماشاخانه

خودروی تانک رضوانی را بشناسیم! (ویدئوی اختصاصی)

کارخانه خودروسازی رضوانی موتورز با ساخت خودروهای هایپرکار و اسپرت مانند رضوانی Beast، رضوانی Beast X و رضوانی Beast آلفا پا به دنیای صنعت خودروسازی گذاشت. به تازگی این خودروسازی با معرفی تانک رضوانی که یکی از خودروهای آفرود (XUV) در بازار است؛ وارد بازار خودروهای شاسی‌بلند و آفرود شده است. این خودرو به سبک جیپ رانگلر ساخته شده ولی از لحاظ ظاهری بیشتر شبیه به خودروهای آفرود نظامی است.

این شاسی‌بلند مجهز به موتور استاندارد ۶ سیلندر ۳.۶ لیتریست ولی این خودروسازی موتور بهینه ۸ سیلندر با قدرت خروجی ۵۰۰ اسب بخاری را نیز برای مشتریانش در صورت درخواست می‌تواند فراهم کند. تانک رضوانی علاوه بر ظاهر نظامی دارای تجهیزات نظامی مانند دوربین حرارتی در شب، بدنه زرهی کولار و شیشه ضد گلوله دارد. همچنین این شاسی‌بلند عظیم دارای دو پکیج مختلف آفرود و سیستم آپشنال دو محوره یا ۴*۴ است. چراغ‌های LED بسیار قدرتمند تانک رضوانی بر روی سقف خودرو نصب شده که روشنایی فوق‌العاده زیادی دارند. از سوی دیگر فضای داخلی تانک رضوانی ساده و لوکس است. در کابین خودرو سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش ۷.۹ اینچی است که می‌تواند ۵ سرنشین داخل را سرگرم کند.

درب‌های خودروی تانک رضوانی متفاوت از دیگر خودروهای موجود در بازار باز می‌شود و شاید همین امر یکی از تفاوت‌های بارز این خودروسازی باشد. البته بسیاری از کارشناسان قیمت این خودروی آفرود را  در مقایسه با دیگر خودروهای موجود در بازار گران توصیف کرده‌اند چرا که برای داشتن این خودرو باید حداقل ۱۷۸ هزار دلار هزینه کنید. در حال حاضر شما می‌توانید تنها ۱۰۰۰ دلار به عنوان پیش پرداخت و خرید این خودرو پرداخت کنید و تا چند ماه دیگر خودرویتان را تحویل بگیرید.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا آفرود عظیم تانک رضوانی را معرفی کنیم!

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا