مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

افزایش فعالیت رنو_نیسان در بازارهای آسیایی

همواره رنو یکی از بهترین و باکیفیت ترین خودروسازان در سطح بین المللی بوده است. این شرکت در چند سال اخیر با توجه به مشترک المنافع شدن با برند ژاپنی نیسان، توانست در سال 2017 میلادی با همکاری مشترک این شرکت آُسیایی، به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز جهانی با نام رنو-نیسان لقب گیرد. حال این کمپانی خوش‌نام برنامه ریزی جدید خود را برای فعالیت بیشتر در بازارهای آسیایی قرار داده است و طبق این هدف گذاری کارلوس گوسن، مدیرعامل رنو-نیسان اعلام کرد برای سودآوری بیشتر به بازارهای آسیایی و روسیه روی خواهد آورد و برای کسب سهم بیشتر از بازارهای اروپایی درگیر رقابت‌های طولانی نخواهد شد.

حال با توجه به خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌های معتبر بین المللی، مدیرعامل رنو_نیسان اعلام کرده است برنامه‌ ریزی جدید و محافظه‌کارانه این شرکت برای گسترش فعالیت رنو_نیسان در اغلب بازارهای خودرویی در جهان بوده و این دو شرکت مشترک المنافع، قصد دارند وابستگی این گروه به بازارهای اروپایی را تا سال ۲۰۲۲ کاهش دهند. مطابق این برنامه ریزی که نام آن «راندن به سوی آینده» اعلام گردیده است، سود عملیاتی سالانه در مجموع برای این خودروسازی بیش از ۷ درصد خواهد بود. در این برنامه کشور چین به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار در حال رشد رنو-نیسان معرفی شده است. کارلوس گوسن در دفاع از این هدف جدید شرکت این‌گونه پاسخ داده است که در صورتی که نتوانیم بازارهای دیگر را تسخیر کنیم، قادر نخواهیم بود هزینه پیشرفت‌های فناوری در اروپا را تامین کنیم. رنو-نیسان که پیش از سایر خودروسازان سرمایه‌گذاری بر تولید خودروهای برقی را آغاز کرده بود، در این برنامه ریزی جدید به صورت آهسته‌تر و با دقت بیشتر پیش می‌رود و برای به‌کارگیری فناوری‌های جدید و خودران عجله نخواهد داشت.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا