Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آیا دانش فنی ژاپنی‌ها به کمک صنایع چراغ خودروی ایران می‌آید؟

در چند روز گذشته اخباری پیرامون بازدید مدیران و مسئولان سازمان توسعه و تجارت ژاپن (جترو) از شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن ایران منتشر شده است. در این بازدید مدیران جترو با ارزیابی کیفیت و تنوع محصولات تولیدی این کارخانه، شیوه ساخت و عرضه محصول نهایی را مطلوب قلمداد کرده‌اند. مدیرعامل شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن ایران با اعلام این مطلب گفت: هدف بازدید مدیران سازمان توسعه و تجارت ژاپن از این کارخانه، ‌ارتقای دانش فنی و کیفی محصولات و توسعه همکاری بیشتر در حوزه تولید چراغ خودرو است.

علی چنگی همچنین افزود: در این بازدید ۱۱ شرکت مطرح ژاپنی در حوزه‌های مختلف تولید چراغ خودرو، فولاد، بیمه، محصولات الکترونیکی و لاستیک، آمادگی خود را برای همکاری و انتقال دانش فنی به شرکت‌های ایرانی اعلام کرده و پتانسیل بازار ایران را برای عرضه و همکاری بسیار مساعد عنوان نموده‌اند.

 علی چنگی در ادامه  صحبت‌های خود به آمادگی این شرکت برای تولید محصولات به روز اشاره کرد و گفت: با توسعه خطوط تولید، ارتقا دانش فنی و آموزش نیروی انسانی، این شرکت آماده تولید محصولات جدید برای انواع اتومبیل‌های تولیدی توسط شرکت‌های خودروسازی خواهد بود.

 از دیگر نکات مثبت و رو به جلو این شرکت، صادرات محصولات به بازارهای ترکیه و عراق بوده و توسعه بازار‌های صادراتی نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. علی چنگی همچنین تاکید کرد که در حال حاضر به‌طور مستقیم زمینه اشتغال‌ زایی 900 نفر را فراهم شده و این افراد هم‌اکنون در حال فعالیت در این مرکز هستند.

در ادامه نیز مدیر دفتر تجاری جترو در ایران با بیان اینکه محصولات تولید شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن ایران از کیفیت قابل‌رقابتی با محصولات خارجی برخوردار است، افزود: با تداوم بازدید از خطوط مختلف تولید و دریافت اطلاعات لازم از مدیران این شرکت، شرایط برای همکاری در حوزه‌های مختلف بزودی فراهم خواهد شد.

 

1 نظر
  1. ///mahdispd می گوید

    تو عکس دوم کاملا مشخصه که اون ژاپنیه محو چراغای پراید شده!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.