مکمل بنزین
گوناگونخبر

پنجره مشبک غول‌آسای خودروی Zotye Domy X7S

خودروی جدید زوتی به نام Zotye Domy X7S دارای بزرگترین پنجره مشبکی است که ما تا کنون، در تمام خودروهای چینی مشاهده نموده‌ایم. Domy X7 S، نسخه اسپرت SUV Domy X7 است و Domy، SUV هایی با سایز متوسط هستند که تحت پوشش کمپانی زوتی تولید می‌شوند.

همانطور که در عکس بالا مشخص است خودروی Domy X7 نیز دارای پوزه مشابهی است و قیمت آن در محدوده 89900 تا 161900 یوآن قرار دارد. موتورهای موجود برای این خودرو، یک موتور توربوشارژر 1.5 لیتری 163 اسب بخار، موتور توربوشارژر 1.8 لیتری 177 اسب بخار، و موتور توربوشارژر 2 لیتری 190 اسب بخار است.

تصویر بالا نیز خودروی X7S را نشان می‌دهد که در مقایسه با X7، (تصویر پایین) درب عقب و سپر کاملا متفاوتی دارد. لوله‌های اگزوز نیز کمی غیر عادی هستند. موتورهای موجود برای این خودرو نیز یک موتور توربوشارژر 1.8 لیتری  و 2 لیتری هستند. قیمت این خودرو کمی بالاتر از انواع معمولی است ولی آنقدرها هم بیشتر نیست. معمولا در بازارهای چین، این نسخههای اسپرت با پنجره مشبک بزرگ و متمایز، در هنگام ورود به بازار چند هزار یوآن گران‌تر از نسخه اورجینال هستند اما پس از گذشت چندماه، قیمت آنها دقیقا همانند خودروی استاندارد خواهد بود.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا