مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

اخبار جدید منتشر شده پیرامون جاسازی مواد مخدر در خودروهای وارداتی!

 

متاسفانه در چند وقت اخیر اخباری پیرامون کشف و ضبط کیلوها مواد مخدر در خودروهای وارداتی منتشر شده است. در رابطه با همین موضوع، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر خارجی خبر داد.

به گزارش چندین رسانه دیداری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدتقی حسینی اظهار این‌گونه عنوان کرده است که مأموران پلیس در پی یک سری اقدامات علمی دریافتند فردی به وسیله یک دستگاه تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر وارداتی مقادیری مواد مخدر را به اصفهان و تهران منتقل می‌کند که بلافاصله موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه مأموران طی عملیاتی ضربتی خودروی مذکور را در یکی از محورهای ورودی به استان شناسایی و راننده آن را دستگیر کردند، افزود: در این عملیات مقدار ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت بسته‌های کوچک داخل خودروهای صفر کیلومتر جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. همچنین در چند مدت اخیر این روش برای قاچاق مواد مخدر به داخل کشور باب شده است و خلافکاران با اطلاع از بازرسی‌های کمتر بر روی اتومبیل‌های وارداتی، در اغلب اوقات مواد مخدر را به وسیله این خودروها به درون کشور وارد و به فروش می‌رسانند.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا