مکمل بنزین
خبر

سرمایه‌گذاری جدید نیسان در چین

 

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین خودروسازان امروزی در سطح بین المللی، کمپانی ژاپنی نیسان و برند زیر مجموعه آن یعنی اینفینیتی است. این خودروساز در چند سال اخیر همواره رشد فروش خوبی را تجربه کرده و از زمان ادقام با برند فرانسوی رنو، پیشرفت و افزایش تولید محصولات را به‌صورت مدوام تجربه کرده است.

 حال این کمپانی قصد دارد سرمایه گذاری جدیدی را در کشور چین برای تولید و عرضه محصولات خود انجام دهد. این خودروساز در برنامه ریزی خود در مرحله اول، تولید خودروهای شاسی‌بلند را در چین هدف خود قرار داده است و اولین محصول را با برند زیر مجموعه و لوکس خود یعنی اینفینیتی، در سال آینده آغاز خواهد کرد که محصول احتمالی یک کراس اوور شهری خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری رویترز، چین پس از آمریکا دومین بازار نیسان محسوب می‌شود و تولید این خودرو با استفاده از امکانات تولیدی فعلی نیسان در شهر دالیان در شمال کشور چین انجام خواهد شد.

اما نیسان هنوز درباره جزئیات این برنامه و میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز اطلاعاتی منتشر نکرده است و این سومین خودروی اینفینیتی بوده که در چین تولید می‌شود و در خط مونتاژ نیسان در کنار مدل‌های «ایکس تریل» و «قشقایی» قرار خواهد گرفت و برای عرضه به بازار چین تولید خواهد شد.

مدیر بازاریابی و کسب و کار نیسان در چین این‌گونه اعلام کرده است که برنامه تولید اینفینیتی در چین، نشان‌دهنده تعهد این خودروساز به بازار بزرگ و پر اهمیت چین خواهد بود. همچنین فروش اینفینیتی در چین، در ماه اکتبر سال جاری، با افزایش 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به مرز ۳۸ هزار دستگاه رسیده است.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا