مکمل بنزین
خبر

باز هم یک هاوال دیگر !

خودروی جدید هاوال، کمی قبل‌تر از نمایشگاه اتومبیل گوانجو برای اولین بار،  مشاهده شده و قرار است در روز جمعه رسما در این نمایشگاه رونمایی شود. این خودرو دارای علامت قرمز هاوال است و لذا جزو خودروهایی با لیبل قرمز به شمار می‌آید. در قسمت عقب این خودرو نیز میتوان مارک H6 را مشاهده نمود، بنابراین این خودرو احتمالا یک نوع از خودروهای H6 خواهد بود.

اما هنوز به طور قطع مشخص نیست که این خودرو با کدامیک از مدلها جانشین می‌شود. رسانه‌های چینی می‌گویند که این خودرو، جانشین کوپه هاوال H6 است و در واقع نسخه اسپرت این خودروی قدیمی خواهد بود. اما هنوز این موضوع کاملا مشخص نیست و از آنجا که خودروی H6، به تازگی فیس‌لیفت شده، گمان نمیرود که خودروی جایگزین به این زودی‌ها روانه بازار شود.

به احتمال زیاد خودروی جدید، کوپه H6 با لیبل قرمز نام خواهد گرفت و احتمالا به زودی، کوپه H6 فعلی لیبل آبی را به خود اختصاص خواهد داد . پیش از این، هاوال، این نوع از خودروها را بدون هیچ‌گونه لیبلی تولید می‌نمود و خودروی H6 جدید نیز هنوز لیبل گذاری نشده و به جز یک مورد، هیچ‌گونه لیبلی در این مدل‌ها به چشم نمی‌خورد. شاید هاوال، دیگر به داستان وحشتناک این لیبل‌ها پایان داده باشد.

انچه از ابعاد کوپه جدید H6 به نظر میرسد گویا این خودرو نسبت به نسخه اورجینال کمی کشیده‌تر شده. داشبورد نیز در مقایسه با H6 کاملا متفاوت شده و به نظر می‌رسد که این خودرو نسبت به نسخه اورجینال بدون لیبل تغییرات شگرفی داشته است. موتور این خودرو نیز  یک موتور 2 لیتری با توان 190 یا 230 اسب بخار خواهد بود.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا