مکمل بنزین
گوناگونخبر

MG6 جدید و هیبریدی معرفی شد؛ پیش به سوی بریتانیا!

گروه خودروسازی SAIC که هم اکنون مالکیت برندهای Maxus، MG، Yuejin و Roewe را در اختیار دارد؛ به تازگی نسل جدید خودروی MG6 را در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی کرده است. این خودرو براساس پلتفرم کمپانی SAIC که از آن برای ساخت خودروهایی همچون Roewe i6 استفاده شده است؛ ساخته شده و سال 2018 راهی بازار انگلستان خواهد شد. این یعنی اینکه فعلا MG6 جدید یک خودروی منحصر به فرد و انحصاری برای چینی‌ها خواهد بود!

خودروی MG6 اولین خودروی پلاگین هیبریدی کمپانی MG در بازار بریتانیا خواهد بود. این خودرو از یک پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر، به همراه یک پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و در مجموع 228 اسب‌بخار قدرت داشته و 622 نیوتن‌متر گشتاور دارد! آن طور که چینی‌ها می‌گویند خودروی مذکور با هر 100 کیلومتر پیمایش تنها 1.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

با توجه به اطلاعات وبسایت Autocar؛ مهندسی مشترک خودروهای Roewe i6 و MG6 نشان از آن دارد که MG در نسخه جدید MG6 از پیشرانه‌های 1 و 1.5 لیتری توربو با قدرت 165 اسب‌بخار هم استفاده خواهد کرد.

خودروی MG6 با هدف جذب مشتریان جوان ساخته شده و آنها توان اتصال به اینترنت را دارند. در فضای داخلی MG6 جدید دو صفحه نمایش لمسی 12.3 و 10.1 اینچی قرار گرفته است. MG6 جدید به ترمز پارکینگ الکتریکی (EPB) مجهز شده و مشتریان با استفاده از تلفن‌همراه خود قادر به کنترل و جابجایی آن هستند.

نسخه بریتانیایی MG6 جدید در سال 2018 و در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی لندن؛ در کنار نسل دوم MG3 نمایش داده می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا