مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان مورانو 2018 با آپشن‌های بیشتر و قیمت کمتر!

نیسان به تازگی اطلاعات دقیقی از امکانات به‌روز شده نسخه 2018 شاسی‌بلند مورانو منتشر کرده است. قیمت نسخه پایه نیسان مورانو 2018 بیش از 30 هزار دلار بوده و تنها 810 دلار از مدل 2017 خود گران‌تر است؛ اما ارزش خرید آن به لطف امکانات جدیدش بسیار بالاست.

نیسان مورانو 2018 در تمام نسخه‌های خود از ترمزهای اضطراری خودکار و سیستم هوشمندِ اجتناب از برخورد با روبرو  استفاده می‌کند. دو ویژگی مذکور در نسخه‌های بالاتر مدل 2017 نیسان مورانو موجود بود. علاوه بر این، نسخه 2018 نیسان مورانو به کروز کنترل هوشمند، هشدار ترافیک و… مجهز شده و امکانات مذکور برروی نسخه‌های SL  وSV Premium Pacakge آن به شکل استاندارد موجود است.

در محیط داخلی مورانو 2018 از یک طراحی جدید برای کنسول مرکزی استفاده شده است. این طراحی باعث افزایش فضاهای ذخیره‌سازی و دسترسی آسان و ساده سرنشینان به فضاهای مورد نیاز آنها شده است. همچنین با استفاده از یک صفحه نمایش هشت اینچی امکان استفاده از NissanConnect فراهم شده و سرنشیان علاوه بر آن می‌توانند از ویژگی‌هایی نظیر SiriusXM در تمام نسخه‌های مورانو استفاده کنند.

با وجود افزایش امکانات نسخه 2018 نیسان مورانو؛ این خودرو هنوز هم از یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 با قدرت 260 اسب‌بخار استفاده کرده و در دو نوعِ دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل عرضه می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا