مکمل بنزین
گوناگونخبر

برگزاری جشن حضور مجدد بورگوارد در اروپا !

پس از 50 سال غیبت، بورگوارد به عنوان یک خودروساز آلمانی در سه ماهه نخست سال 2018 میلادی مجددا در بازار اروپا حضور پیدا کرده و رقابت خود با برندهای هم‌وطن را آغاز خواهد کرد!

اولین مدل از محصولات بورگوارد که راهی بازار اروپا می‌شود؛ مدل BX7 خواهد بود که در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سال 2015 رونمایی شده بود. خودروی مذکور یک شاسی‌بلند هفت نفره و شبیه به آئودی Q5 است. بورگوارد BX7 آلمانی از یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی توربوشارژ با قدرت 224 اسب‌بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر استفاده خواهد کرد.

بورگوارد BX7 دو دیفرانسل بوده و قدرت پیشرانه آن توسط یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچِ به چرخ‌ها منتقل می‌شود.  شتاب صفر تا 100 آن کمتر از 10 ثانیه اعلام شده است. جدیدترین مدل بورگوارد BX7 با پسوند TS در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی شده و قیمت نسخه پایه آن 51880 دلار است. براساس شایعات نسخه استاندراد BX7 حدود 30660 دلار قیمت دارد.

بورگوارد حضور نسبتا موفقی در بازار کشور چین دارد؛ اما مشتریان اروپایی با این نام آشنایی نداشته و این بزرگترین چالش بورگوارد در اروپا خواهد بود. به گفته مدیر اجرایی بورگوارد، آندرس ترمینگ؛ این کمپانی برای ایجاد یک شبکه فروش آنلاین تلاش کرده و به فکر راه‌اندازی نمایندگی‌های کلاسیک نیست.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا