مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

رشد امتیازی شاخص رضایت مشتری در خدمات پس از فروش ایران خودرو!

 

بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش این گروه صنعتی، از تابستان سال گذشته تاکنون رشد چشم‌گیری داشته است.

حال بر اساس اخباری که در چندین خبرگزاری داخلی منتشر شده است، مدیر عامل بخش خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو با اعلام این مطلب تشریح کرد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی شرکت بازرسی قرار می‌گیرند و از مشتریان در خصوص کیفیت این خدمات نظرسنجی می‌شود و نتایج این ارزیابی‌ها به صورت فصلی کمتشر و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

 همچنین مهندس رضا حسینی در ادامه صحبت‌های خود این‌گونه گفت که بر طبق این نظرسنجی‌ها، شرکت ایساکو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، از ابتدای سال جاری توانسته است به صورت صعودی امتیاز خود را در این حوزه ارتقا دهد و امتیاز 711 خود را در تابستان 95 را به 743 در مهر ماه سال جاری برساند و به همین ترتیب موفق شود 32 امتیاز افزایش را نسبت به سال گذشته به خود اختصاص دهد .

مدیر عامل ایساکو افزود: نتایج این ارزیابی‌ها از آن‌جایی قابل استناد است که شامل طیف گسترده‌ای از مشتریان با انتظارت و سلایق مختلف در سراسر کشور بوده و در کنار آن، ملاک‌های ارزیابی در دو سال اخیر بسیار سخت‌گیرانه‌تر شده و بالا بردن حتی یک امتیاز در این فرآیند، نیازمند بررسی‌ها و اقدامات دقیق کارشناسی در شرکت ایساکو است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های مذکور و کشف نقاط قابل بهبود در فرآیند ارائه خدمات نیز، این تغییرات باید در نزدیک به 800 نمایندگی این شرکت در سراسر کشور اعمال شود که بر دشواری این مسیر می‌افزاید، اما افزایش صعودی امتیاز رضایت مشتری ایساکو نشان می‌دهد که همکاران ما توانسته‌اند این مسیر پیچیده و دشوار را به درستی بپیمایند، هر چند که تلاش ما برای به دست آوردن بالاترین سطح رضایت مشتریان و تثبیت آن، کماکان با انگیزه ادامه خواهد داشت.

حسینی در پایان گفت: ما مدعی نیستیم که بی‌نقص‌ترین خدمات را ارائه می‌دهیم اما اطمینان می‌دهیم که در مسیر ارتقا و رشد رضایت مشتریان تمام توان و تلاشمان را به کار می‌‌گیریم و افق بسیار روشنی را در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو متصوریم.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا