مکمل بنزین
خبرداخلی

پیش‌فروش کوییک فعلا منتفی شد !

پیش‌فروش خودروی کوییک توسط گروه خودروسازی سایپا فعلا منتفی شده است. براساس گفته‌های معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا؛ این شرکت ضمن عذرخواهی از مشتریان خود بزودی پیش‌فروش خودروی کوییک را آغاز خواهد کرد.

سایپا کوییک

این اتفاق پس از بازدید مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا رخداده است. مهندس جهرمی پس از بازدید از خطوط تولید سایپا بر کسب رضایت حداکثری مشتریان و بررسی ارتقاء آپشن‌های کوییک تاکید کرده و به همین دلیل پیش‌فروش خودروی مذکور به زمان دیگری موکول شده است.

حالا مشتریان و علاقه‌مندان به خریداری کوییک باید تا اعلام زمان جدید پیش‌فروش کوییک صبر کرده و منتظر بمانند! صبری که شاید با مدیریت جدید سایپا باعث شود که مشتریان این شرکت دولتی خودروهایی با کیفیت‌تر از گذشته را خریداری کرده و دیگر شاهد استفاده از آپشن‌های یکبار مصرف در تولیدات داخلی نباشیم. البته مشکل خودروهای داخلی از اساس چیزه دیگری بوده و افزایش کیفیت، آپشن و… بهانه‌ای بیش نیست!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام. لازم نیست ایشان عذرخواهی کنند. چون کسی منتظر این ابوالهول نبوده. بعد از ۵۰ سال حمایت مطلق به این خودرو رسیدیم که نمونه اش فقط در سایپا و ایران خودرو دیده می شود.

  2. دوستان گل من تیبا دارم 96 ماشین مزخرف 20کار کرده موتور صدا میده لنت صدا میده خوب گاز نمیخوره از همه عصاب خوردکن ک هی فحش میدم سایپارو شیشه جلو موج داره گارانتی هم قبول نمیکنه.
    خلاصه اشغاله
    با این وضع ماشین سازی ها میرن. ماشین چینی شرف داره به ایرانی. من پشیمونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا